در از دست دادن تیک آبی توییتر، پاسخ درخشان ساچین تندولکار به فن

تعدادی از حساب‌های توییتر «تشخیص‌شده» صبح جمعه شاهد حذف تیک‌های آبی‌شان بودند. در میان کسانی که بدون علامت‌های تأیید شده باقی ماندند، شخصیت‌هایی مانند ویرات کوهلی، ام‌اس ثونی، ساچین تندولکار و غیره بودند. این حرکت توییتر منجر به پرسش‌هایی از سوی طرفداران شد. یکی از طرفداران حتی از استاد بلستر ساچین تندولکار پرسید که چگونه می‌داند ساچین تندولکار واقعی در توییتر بدون چک مارک آبی کیست. Master Blaster پاسخ زیبایی به طرفدار نگران داد.

طرفدار پرسید: “حالا که تیک آبی نداری، از کجا مطمئن باشیم که ساچین تندولکار واقعی تو هستی؟”

تندولکار با تصویری از لبخند زدن او گفت: “از الان، این تایید تیک آبی من است!”

چک مارک های آبی قدیمی قبلاً به صورت رایگان به روزنامه نگاران، مقامات دولتی و افراد مشهور به عنوان اقدامی در برابر جعل هویت و هرزنامه در پلت فرم رسانه های اجتماعی اعطا می شد.

توییتر، که سال گذشته توسط ایلان ماسک، بزرگ تجاری و مدیرعامل تسلا تصاحب شد، تیک آبی را از حساب‌هایی که اشتراک ماهانه این سرویس را پرداخت نمی‌کنند، حذف کرد.

حساب رسمی تایید شده توییتر روز چهارشنبه در توییتر خود نوشت: “فردا، 20/4، ما در حال حذف تیک های تایید شده قدیمی هستیم.”

به غیر از سه نفر فوق، کاپیتان برنده جام جهانی ام اس دونی، روهیت شارما، ساینا نهوال مدال آوران المپیک، نیراج چوپرا و باجرانگ پونیا، کشتی گیر وینش فوگات، قهرمان دو دوره بوکس جهان نیکات زارین، سانیا میرزا، سانیل چهتری کاپیتان تیم فوتبال هند PR Sreejsh دروازه بان هاکی مردان در میان انبوهی از نمادهای ورزشی هند بودند که تیک آبی خود را از دست داده اند.

راجر فدرر و رافائل نادال بزرگ تنیس، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه فوتبالیست‌ها و استفن کوری اسطوره بسکتبال نیز دیگر در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی «تایید» نمی‌شوند.

از این پس، تنها افراد و سازمان‌هایی که هزینه اشتراک آبی توییتر را پرداخت می‌کنند، اعتبار تأیید شده را در پروفایل خود دریافت می‌کنند.

اشتراک Twitter Blue با هزینه ماهانه 650 روپیه در وب و 900 روپیه در دستگاه های تلفن همراه در دسترس است.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله