درباره ویرات کوهلی، نقد نرخ ضربه دیوید وارنر، حکم متیو هیدن

ویرات کوهلی و دیوید وارنر در میان بهترین ضربه‌زنان نسل خود، خفاش‌های خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به انجام رسانده‌اند. با این حال، علیرغم اینکه در این فصل جزو بهترین گلزنان این فصل هستند، این دو خود را در خط می‌یابند. آتش نسبت به نرخ اعتصاب آنها. کوهلی و وارنر هر دو نسبت به امتیازات ضعیف گلزنی خود در شانزدهمین دوره لیگ مورد انتقاد قرار گرفته اند. در گفتگوی اختصاصی با NDTV، متیو هیدن، بازیکن سابق سوپر کینگز استرالیا و چنای، حکم خود را در مورد «بحث نرخ ضربات» ارائه کرد که باعث اختلاف بین طرفداران و برادران کریکت شده است.

معیارهای عملکرد بازیکنان هنگام تغییر از کریکت تست یا ODI به T20Is بسیار تغییر کرده است. در حالی که برخی بر این باورند که نرخ ضربه در کوتاه‌ترین فرمت بازی مهم‌تر است، برخی دیگر بر این عقیده‌اند که میانگین‌ها و نیم قرن‌ها همچنان کلید خورده‌اند. هیدن نیز بخشی از ذهن خود را در مورد معما به اشتراک می گذارد.

“این یک معمای واقعی است که چگونه بازیکنان سابق کریکت و مفسرانی مانند من تلاش می کنند و تعیین می کنند که چه معیاری واقعاً مهم است. برای مثال، ایشان کیشان می تواند مورد انتقاد قرار گیرد که ادامه نداده و امتیاز بزرگی کسب نکرده است، اما در داخل پاورپلی، او نرخ ضربه حدود 175 است. بنابراین، او کار خود را انجام می دهد. چون، وقتی به ترکیب سرخپوستان بمبئی نگاه می کنید، تیلاک وارما را دارید که می آید و توپ را می کوبد.” هیدن گفت.

وقتی از هیدن در مورد نرخ اعتصاب وارنر و کوهلی پرسیده شد، هیدن پاسخی دیپلماتیک داد، اما اعتراف کرد که نرخ امتیازدهی باید مورد بررسی قرار گیرد.

“هر دو دیوید وارنر که پایتخت دهلی بود، شروع سختی در فصل جدید داشته است. ویکت های زیادی در اطراف او در حال چرخش هستند. تیم پایتخت دهلی با خفاش همراه نبوده است.

ویرات کوهلی سناریوی جالبی است. او در این IPL واقعاً خوب عمل می‌کند. او یک وینمن در Faf du Plessis دارد که واقعاً به زیبایی توپ را می‌زند. وقتی به RCB و روشی که آنها برای کسب و کار خود در لیگ پیش برده‌اند نگاه می‌کنید. او گفت: در رتبه ششم، شراکت افتتاحیه مرکزی برای اجرای آنها بوده است. انتقاد از آن سخت است، اما نرخ اعتصاب هنوز چیزی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله