درباره محمد رضوان در مقایسه PSL با IPL، حکم “آشغال” ستاره سابق پاکستان

بدون شک بهترین تورنمنت کریکت مبتنی بر فرانچایز در جهان، لیگ برتر هند (IPL) در 15 فصل گذشته طرفداران را سرگرم کرده است و امسال نیز همینطور بوده است. با این حال، محمد رضوان، ویکت بان پاکستان، پیشنهاد کرده بود که سوپر لیگ پاکستان (PSL) رقابتی ترین لیگ جهان است. رضوان گفته بود که بازیکنان از سرتاسر جهان می خواهند در PSL بازی کنند تا IPL. با این حال، دانمارکی کانریا، اسپینر سابق پاکستانی نیز ادعاهای مطرح شده توسط ویکت بان را رد کرده است.

“PSL کل جهان را مبهوت کرده است. قبلاً صحبت هایی وجود داشت که PSL موفق نخواهد شد، اما حتی ما به عنوان یک بازیکن احساس کرده ایم که PSL یک موفقیت است. IPL وجود دارد، اما اگر از هر بازیکنی در سراسر جهان بپرسید. رضوان قبل از درفت PSL گفته بود که لیگ پاکستان سخت ترین لیگ جهان است.

کانریا پیشنهاد کرد که IPL مایل ها جلوتر از هر لیگ دیگری است و BCCI را به دلیل تبدیل آن به برندی به بزرگی لیگ فوتبال ناتینال (NFL) ایالات متحده تحسین کرد.

کانریا در طی یک برنامه انحصاری گفت: “باکواس باات های (این همه آشغال است). قد و قامت IPL در سرتاسر جهان عالی است و هیچ لیگ دیگری حتی به آن نزدیک نمی شود. BCCI لیگ را همتراز با NFL آمریکا کرده است.” مصاحبه با Times Now

کانریا افزود در حالی که بهترین بازیکنان در IPL شرکت می کنند، از سوی دیگر PSL یک لیگ بازنشستگی است.

“وقتی IPL اتفاق می افتد، تمام کریکت های دیگر در سراسر جهان متوقف می شوند. بهترین بازیکنان جهان می آیند و در IPL بازی می کنند، و حتی بازیکنی مانند استیو اسمیت توسط هیچ تیمی در لیگ انتخاب نشده است. از طرف دیگر، تیم های PSL هستند. پر از بازیکنان بازنشسته است.”

هشتمین دوره PSL ماه گذشته در حالی به پایان رسید که قلندرهای لاهوری با موفقیت از عنوان قهرمانی خود در فینال مقابل مولتان سلاطین رضوان دفاع کردند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله