دختر تازه متولد شده سندیپ شارما بازی پدر را تماشا می کند. واکنش او ویروسی است

پیسر ساندیپ شارما پس از اینکه آخرین قهرمانی‌های او باعث شد تا بازی راجستان رویالز مقابل چنای سوپر کینگز در روز چهارشنبه نجات پیدا کند، تبدیل به یک مورد بحث در شهر شد. در تعقیب 176، CSK در آخرین اور به 21 بازی نیاز داشت، زمانی که ساندیپ دو بازیکن فوق‌العاده یورکی را به پایان‌کننده کهنه‌کار ام‌اس ثونی بولد کرد و از پنج ران از آخرین توپ دفاع کرد زیرا RR بازی را با سه ران برد. آهنگساز مورد تحسین بسیاری از کل کشور قرار گرفته است زیرا طلسم او تا اعصار آینده به یادگار خواهد ماند. پس از پایان مسابقه به نفع RR، همسر Sandeep تاشا شارما ویدیویی را منتشر کرد که در آن یک هوادار بسیار شایان ستایش در حال تشویق برای ضربان ساز در آخرین اوور دیده می شود.

تانیا با استفاده از اینستاگرام، ویدیویی را در استوری خود منتشر کرد، که نشان می‌دهد دختر بچه‌شان روی پاهایش نشسته است و در حال تماشای آخرین بازی است، جایی که ساندیپ از 21 اور آخر از MS Dhoni دفاع کرد.

در توضیح این ویدیو آمده است: “وقتی پدرش را در تلویزیون می بیند. دختر بابا.”

قابل ذکر است، Sandeep در طول حراج های IPL در دسامبر سال گذشته فروخته نشد، اما او به عنوان جانشین مصدوم پراسید کریشنا به کمپ RR پیوست.

پس از آمدن به مسابقه، Dhoni نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز داشت، اما Sandeep دریانورد ناشناخته راجستان رویالز، چند تحویل کامل را انجام داد تا یک پیروزی سه ران را برای راجستان رویالز بر چنای سوپر کینگز در یک IPL نزدیک به دست آورد. دیدار روز چهارشنبه در ورزشگاه چیدامبارم.

با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و Ravindra Jadeja (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های وسوسه انگیز در مسیر بودند زیرا در آخرین اوور به 21 گل نیاز بود.

امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni بازی 200 خود را برای CSK به روشی که دوست داشت در خانه معنوی خود با 30000 تماشاگر به علاوه او را به پایان نرساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله