دانیل مدودف میلوس راونیچ را شکست داد تا به فینال مسترز پاریس برسد


سومین دانیل مدودف روز شنبه مقابل میلوس راونیچ نبرد کرد تا به اولین فینال فصل خود در مستر پاریس برسد ، جایی که او باید با رافائل نادال یا الکساندر زورف روبرو شود. روس برای سومین پیروزی خود از همان تعداد دیدار با کانادایی ، رائونیک پرگل را با نتیجه 6-4 ، 7-6 (7/4) کنار گذاشت. مدودف 24 ساله که سال گذشته هم قهرمان سین سیناتی و هم مستر شانگهای شد ، به دنبال هشتمین عنوان شغلی خود است. وی گفت: “ست اول عالی بود ، من فکر می کنم او فقط یک یا دو امتیاز از من دریافت کرد.” “ست دوم سخت تر بود ، من مجبور شدم برخی از نقاط استراحت را ذخیره کنم. از حضور در فینال واقعاً خوشحالم.”

اخبار

هر هفت موفقیت قبلی مسابقات او نیز در زمین های سخت انجام شده است.

نادال ، رده بالای رقابت ، که پیشنهاد قهرمانی دوشیزه در Bercy Arena را دارد ، Zverev را در فرم روز شنبه بازی می کند.

مدودف هرگز نادال را در سه مسابقه شکست نداده است و برابر زورف 5-1 شکست خورده است.

مدودف ، که درست در کمال بازگشت بازگشت خیره کننده مقابل نادال در فینال US Open سال گذشته ، تأکید کرد: “من همیشه آن را 50/50 می گیرم. دو بازیکن وجود دارد ، فقط یک نفر می تواند برنده شود. هرگز آسان نیست.”

شماره پنج جهان در حالی که هر دو نفر به شدت کار می کردند ، در حالی که فقط چهار امتیاز از اول سرویس های بین خود را از دست داده بودند ، با یک وقفه یک افتتاحیه محکم انجام دادند.

این درام در پایان ست دوم ظاهر شد زیرا ، بعد از اینکه Raonic سه امتیاز استراحت را برای برتری 5-3 از دست داد ، او در بازی یازدهم شکست.

تبلیغ شده

اما مدودف نتوانست در این مسابقه خدمت کند زیرا رائونیک مجبور به بریک استراحت شد.

مدودف توانست در بریکر 4-0 پیش بیفتد ، فقط رائونیک نایب قهرمان سابق ویمبلدون توانست 5-4 به پیروزی برسد ، اما او در اولین مسابقه خود را با ضربه سر به زمین آزاد تثبیت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله