دانیل مدودف برای پیروزی در عنوان نهایی ATP از دومنیک Thiem پیروز شد


دانیل مدودف از پشت سر آمد تا در یک تقابل قهرمانی ، دومنیک Thiem قهرمان US Open را شکست دهد و بزرگترین عنوان حرفه ای خود را در ATP Finals لندن در روز یکشنبه بدست آورد. دومی چهارم روسیه در دوره های طولانی در O2 Arena خالی دومین بهترین بود اما راهی برای بازگشت پیدا کرد و 4-6 ، 7-6 (2/7) ، 6-4 پیروز شد. مدودف که در اوایل هفته نواک جوکوویچ قهرمان پنج دوره و رافائل نادال شماره دو جهان را شکست داد ، اولین مردی است که در فینال فصل هر سه بازیکن برتر جهان را شکست داده است.

اخبار

روسی غول پیکر 24 ساله پس از کسب عنوان قهرمانی خود در اوایل این ماه در مسابقات مستر پاریس ، در 10 مسابقه متوالی پیروز شده و یک سال بعد از اولین بازی بدون برد در لندن ، پیروزی وی طعم شیرین خواهد داشت.

اما این یک شکست دردناک برای Thiem است که سال گذشته نیز در فینال مسابقات نخبه هشت نفره مغلوب استفاوس Tsitsipas شد.

مدودف گفت: “چه مسابقه ای.” “یکی از بهترین پیروزی های من ، دو ساعت و 42 دقیقه ، سه ست برابر یک بازیکن شگفت انگیز.

“دومینیک ، پیشاپیش به خاطر آنچه در حرفه خود به دست آوردید تبریک می گویم. نام شما در تاریخ کتابهای تنیس است.

“این شگفت آور است. شما امسال یک گرند اسلم برنده شدید. شما باور نکردنی بازی می کنید. امیدوارم که در موارد بزرگ مانند این مسابقات مسابقات بیشتری داشته باشیم.”

فشار خشم

تایم فشار اولیه مدودف را پشت سر گذاشت و اولین شکست بازی را در بازی پنجم تضمین کرد ، وقتی که روسی خطای دو برابر کرد.

او ست را به روشی خوش شانس بست که فورهند او تور را قطع کرد و از بالای راکت مدودف حلقه زد.

مدودف ، که در ست چهار تیم آخر شنبه مقابل نادال قرار گرفت ، شروع صحیح ست دوم را آغاز کرد.

اما تایم در بازی چهارم عاشق این عشق شد ، زیرا در حالی که روسیه غول پیکر راهی برای بازگشت به مسابقه بود ، راحت به نظر می رسید.

دانه سوم 27 ساله شانس کسب یک استراحت بالقوه قاطع را داشت اما آنها کنار رفتند و او با ناراحتی فریاد می کشید که فرصت های خود را به هدر داد.

اتریشی در ابتدای بازی هشتم به زمین آبی پوشان افتاد و خود را در نقطه شکست دید اما آن را محکم کرد ، در حالی که مدودف با اجرای ست قوی تر به نظر می رسید.

ست دوم به تایم بریک رسید. تیم با نتیجه 0-4 برای بردن نتیجه تساوی قاطعانه برابر جوکوویچ در روز شنبه ، تیم طعم داروی خود را گرفت زیرا مدودف نتیجه 2-0 را به پیروزی 7-2 تبدیل کرد.

به نظر می رسید که اتریشی در ست سوم برای کنار آمدن با سرعت مجازات تلاش می کند و مدودف به او ریتم نمی دهد تا زمین لرزه های بزرگ خود را به جریان بیندازد.

او سرانجام در بازی پنجم کرک کرد ، زمانی که روسی برای شلیک توپ را روی دروازه ایجاد کرد.

تایم تحت فشار باقی ماند و مجبور شد برای جلوگیری از شکستن یک وقفه دیگر به سختی جنگ کند.

اما کاری که مدودف اکنون باید انجام می داد این بود که عصب خود را حفظ کند. او در حالی که برای پیروزی خدمت می کرد این کار را انجام داد.

تبلیغ شده

Thiem گفت: “البته ، من ناامید شده ام ، اما در عین حال به عملکرد کل هفته نیز افتخار می کنم.” “دانیل واقعاً شایسته آن بود. این یک مسابقه شگفت انگیز بود.”

مدودف اولین روس است که از سال 2009 ، زمانی که نیکولای داویدنکو در اولین دوره فینال فصل که در لندن برگزار شد ، پیروز شد ، فینال ATP را فتح می کند. سال آینده ، مسابقات به تورین در ایتالیا منتقل می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله