دانیل مدودف با شکوه الکساندر زورف را برای پیروزی در مسابقات مستر پاریس شکست داد


سومین دانیل مدودف روز یکشنبه با برتری در مبارزه با الكساندر Zverev از آلمان ، اولین عنوان مستر پاریس خود را در Bercy Arena ادعا كرد. این روسی در یک دیدار با کیفیت بالا در فرم عالی قرار داشت و 5-7 ، 6-4 ، 6-1 پیروز شد تا اولین جام فصلی و هشتمین دوره حرفه ای خود را بدست آورد. مدودف پس از کسب سومین عنوان قهرمانی خود در مستر گفت: “عالی است ، من واقعاً خوشحالم. همانطور که همیشه می گویم ، من همیشه این را بعد از مسابقات نشان نمی دهم ، اما همیشه از پیروزی خوشحالم.”

اخبار

اکنون هر دو بازیکن توجه خود را به مسابقات ATP Tour Finals در لندن معطوف خواهند کرد ، رویدادی که Zverev در سال 2018 برنده آن شد.

مدودف یک فصل صعودی و نزولی داشته است ، اما در این هفته در پاریس در بهترین وضعیت خود بود و به رکورد باشکوه خود در زمین های سخت ادامه داد – همه عناوین ATP او ظاهر شده اند.

“قبل از این مسابقات من امسال در فرم عالی نبودم ، صفر فینال امسال و از همسرم گریه می کردم ، بسیار شکایت داشتم ،” خدای من ، من سطح خوبی ندارم ، خوب بازی نمی کنم ، حتی هیچ فینالی ” ،” او گفت.

“اما اکنون ، سه عنوان مستر ، عالی است. من این هفته سطح خوبی را کسب کردم. توانستم فشار را حفظ کنم و در پایان سطح او را کمی شکستم.”

نفر چهارم Zverev ، که پس از موفقیت های پشت سر هم در کلن ، خواستار پیروزی سوم مسابقات متوالی بود ، پس از پایان مسابقات قهرمانی 12 بازی مادرید ، بدون عنوان مستر باقی مانده است.

وی اخیراً ادعاهای دوست دختر سابق خود اولگا شاریپووا مبنی بر تلاش برای “خفه کردن” او را هنگام حضور در مسابقات آزاد سال گذشته ایالات متحده تکذیب کرده است.

Zverev بعد از بازی با انتقاد از کسانی که از او انتقاد می کردند برخورد کرد.

زورف گفت: “من می دانم که در حال حاضر افراد زیادی هستند که می خواهند لبخند را از لب من پاک کنند ، اما من هنوز هم زیر این ماسک لبخند می زنم.”

مدودف Zverev را پشت سر می گذارد

مدودف 24 ساله در سه مسابقه اخیر خود مقابل Zverev دو پیروزی کسب کرده است ، همچنین در فینال مستر شانگهای سال گذشته او را شکست داده است ، اما هنوز هم نتیجه 5-2 را پشت سر گذاشته است.

شماره پنج جهان از نائب قهرمانی مسابقات آزاد ایالات متحده در یک برسی آرنا که تقریباً خالی است – با حضور فرانسه در دومین قفل ویروس کرونا – از پس از دو ساعت و هشت دقیقه حضور در زمین ، پیروز شد.

Zverev ، که رافائل نادال را در مرحله نیمه نهایی ناک اوت کرد ، در پایان با شکست هفت بازی متوالی از انتهای ست دوم و تصمیم گیرنده مونده بود.

هر دو بازیکن در بیشتر قسمتهای ابتدایی به فرم سرویس دهی عالی خود ادامه دادند ، اما آلمانی منتظر لحظه لحظه ضربه خود بود و در بازی 11 با یک ضربه پاس خوب عقب ، سه امتیاز به ثمر رساند.

به نظر می رسید که او در موقعیت دوم مهر و موم شده است هنگامی که یک عقب مدودف توسط هوکی نشان داد که مدت طولانی پرواز کرده است ، اما هیچ مشکلی از سوی Zverev وجود ندارد.

این مسئله اهمیت چندانی نداشت ، زیرا شماره هفت جهان با برتری یک بر یک حریف خود را از روی نقطه بعدی به ثمر رساند ، و با یک مشت مشت که توسط مربی دیوید فرر در جعبه بازیکن خود نشسته بود جشن گرفت.

مدودف در سومین بازی ماراتن از سری دوم Zverev را تحت فشار جدی قرار داد ، اما پس از هشت امتیاز و چهار امتیاز شکست ، این بازیکن 23 ساله به لطف بازی قدرتمند در شبکه موفق شد این بازیکن را حفظ کند.

اما مدودف به فشار خود ادامه داد و سرانجام نفوذ كرد تا 5-4 جلو برود.

او با اطمینان این کار را انجام داد تا تصمیم گیرنده را برای بار دوم در هفت جلسه این زوج مجبور کند.

مدودف شتاب خود را به دست آورده بود و او در بازی آغازین ست سوم عاشق عشق شد ، قبل از اینکه چهار امتیاز استراحت را بدست آورد تا برتری 2-0 را بدست آورد.

تبلیغ شده

بازی برگشت او در جریان کامل بود و او همه چیز را به پایان رساند و به پایان بردن چالش Zverev با ششمین بازی متوالی منجر شد تا یک شکست دو برابر در مقابل داشته باشد.

Zverev به طور قابل توجهی با افزایش حریف خود خالی شد و در نقطه دوم مسابقه مدودف خطا کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله