“خلیفه IPL…”: بتر سابق هند از کاپیتان PBKS، شیخار داوان به خاطر کاپیتانی اش تمجید کرد.

شیخار داوان کاپیتان پادشاهان پنجاب© BCCI

پنجاب کینگز در بازی قبلی خود در IPL 2023 شکست بزرگی را مقابل سان رایزر حیدرآباد متحمل شد. باترهای PBKS که ابتدا از آنها خواسته شد تا با ضربه زدن شکست بخورند زیرا در 15 اور به 88/9 کاهش یافتند. تنها لطف نجات دهنده برای تیم، کاپیتان آنها شیخار داوان بود که از همان ابتدا مانند یک ارتش تک نفره ایستاد و مجموع آنها را در 20 اور به 143 بر 9 رساند و با 99 توپ از 66 توپ شکست ناپذیر باقی ماند. بعداً SRH به راحتی هدف را تنها در 17.1 اور تعقیب کرد. جدای از این، داوان در حال حاضر 225 دوش در سه مسابقه به ثمر رسانده است و در حال حاضر دارنده کلاه نارنجی این فصل است.

در حالی که PBKS خود را برای بازی آتی خود مقابل گجرات تایتانز آماده می کند، محمد کایف بازیکن سابق کریکت هند از داوان تمجید کرد و او را “خلیفه IPL” نامید که به عنوان نمونه تیم را رهبری می کند.

“بولینگ پنجاب کینگز خوب است. تیمی که واحد بولینگ خوبی دارد شانس بیشتری برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ برتر دارد. شیخار داوان خلیفه IPL است. او در فرم است و تیمش را به عنوان نمونه رهبری می کند. کایف در مصاحبه با ستاره اسپورت گفت: شرایط شانس تیمش را در این فصل افزایش داده است.

PBKS همه آماده میزبانی مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز در زمین خانگی خود در Mohali در روز پنجشنبه است.

تیم تحت رهبری Shikhar Dhawan خدمات لیام لیوینگستون، ستاره انگلیسی خود را از دست داد، کسی که منتظر تایید هیئت مدیره خود در مورد مصدومیتش بود. از آنجایی که او اکنون پس از گرفتن مجوز به تمرینات تیم ملحق شده است، انتظار می رود اولین بازی فصل خود را مقابل GT انجام دهد.

تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا پس از شکست مقابل نایت رایدر کلکته، جایی که رینکو سینگ با آخرین قهرمانی خود تیتر خبرها شد، به این درگیری خواهد آمد.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز هم شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای این منظور باید در مقابل PBKS که به سرعت به عنوان یکی از سخت‌ترین تیم‌ها ظاهر می‌شود، گرد هم آیند. .

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله