“خفاش را خیلی بد پرت کرد…”: هاربهاجان سینگ داستان تکان دهنده ای درباره ام اس دونی فاش می کند

MS Dhoni در حال بازی برای Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

MS Dhoni به طور گسترده ای به عنوان “کاپیتان کول” به دلیل رفتار آرام در زمین و آرامش او که به ضربه زن دروازه بان ویکت در هدایت هند به سمت پیروزی در سخت ترین شرایط کمک کرده است، در نظر گرفته می شود. این تصور رایج است که Dhoni در کنترل احساسات استاد است و بسیار نادر است که او را در انظار عمومی از دست بدهد. هاربهاجان سینگ، کاپیتان سابق هند، مدت زیادی با دونی بازی کرده است و او حادثه ای را فاش کرد که در آن “کاپیتان کول” خفاش را با ناامیدی دور انداخت.

هاربهاجان یک مسابقه تمرینی در جارکند را به یاد آورد که تیم دونی عملکرد خوبی نداشت. کاپیتان سابق هند وارد رختکن شد و چوب خود را چنان پرتاب کرد که دسته آن شکست.

ما در جارکند بازی می‌کردیم. ما در یک جلسه گرم کردن چند بازی انجام می دادیم. ما تیم های خودمان را تشکیل داده بودیم و تیم دونی عقب افتاده بود. او در آخر آمد و چوبش را به شدت پرتاب کرد که دسته شکست.

Dhoni یک “رکورد جهانی” کریکت T20 را شکست و در کوتاه ترین فرمت بازی به عنوان دروازه بان ویکت با بیشترین تعداد شکار تبدیل شد. این کوینتون دی کوک بود که قبلاً این رکورد را در اختیار داشت، اما در لیست از کاپیتان چنای سوپر کینگز (CSK) پیشی گرفت.

Dhoni و De Kock قبل از شروع مسابقه در جایگاه شماره 1 مساوی بودند و هر دو در مجموع 207 شکار در کریکت T20 گرفتند. پس از اینکه Dhoni در مسابقه بولینگ ماهیش تیکشانا را از آیدن مارکرام گرفت، او از کنار De Kock گذشت تا numero uno spot را صرفاً متعلق به خودش کند.

Dhoni تنها هندی در بین 5 نفر برتر نیست. Dinesh Karthik، دروازه بان رویال چلنجرز بنگلور، تنها 3 امتیاز پس از dhoni در لیست دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله