حکم کوبنده شیخار داوان در مورد پادشاهان پنجاب پس از باخت در مقابل سانرایزرز حیدرآباد “به عنوان یک واحد ضربه زدن…”

شیخار داوان، کاپیتان پادشاهان پنجاب که ناامید شده بود، واحد ضربه‌زنی را به دلیل شکست دادن بازی خود مطابق با شرایط سرزنش کرد زیرا آنها یکشنبه در اینجا در IPL با هشت ویکت مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد شکست خوردند. داوان توپ 99 66 را به بیرون زد تا تیم پنجاب را روی شانه های خود حمل نکند، در حالی که دیگر ضربه زننده ها پس از درخواست برای زدن اولین ضربه، چهره متاسفانه ای را بریده اند. “به عنوان واحد ضربه زدن، تعداد زیادی ویکت پشت سر هم از دست دادیم و نتوانستیم مجموع بزرگی را روی زمین بگذاریم و به همین دلیل، بازی را باختیم. 175-180 یک امتیاز معقول بود. ویکت کاملاً به نظر می رسید. داوان در ارائه پس از بازی گفت: خوب بود، اما درز و نوسان بود.

داوان که به عنوان بازیکن برتر بازی شناخته شد، در مورد بازی های هیجان انگیز خود گفت: انتظار نداشتم در پایان روز به آنجا برسم اما مطابق با شرایط بازی می کردم و همچنان مثبت نگاه می کردم.

“البته ناامیدکننده بود (دیدن ویکت‌ها در حال سقوط) اما آن‌طور که ما فکر می‌کردیم ویکت بازی می‌کند، متفاوت بازی می‌کرد. درز داشت و گاهی اوقات پایین بود. اما این یک فرآیند یادگیری برای واحد ضربه‌زنی من است و این خوب است.

“من برای سال 99 بسیار سپاسگزارم زیرا هرگز فکر نمی کردم به آنجا برسم، بنابراین بسیار خوشحالم.” با تعقیب 144، SRH در 17.1 اور، سوار بر توپ 48-74 که توسط راهول تریپاتی خارج نشده بود، به خانه رفت.

آیدن مارکرام، کاپیتان برنده، آن را یک برد “ویژه” خواند.

“در ابتدا برای ما کمی سخت بود، اما خوشحالیم که امروز پیروز شدیم. من برای مارکانده بسیار خوشحالم. او امشب واقعاً خوب توپ زد. او فقط چند توپ با چیزی خاص فاصله دارد و او امشب کلاس خود را نشان داد. ” مارکرام 37 گل از 21 گل زد زیرا او و تریپاتی 100 توپ از 52 توپ اضافه کردند تا تیم را به خانه برسانند.

“با راهول (Tripathi) در انتهای دیگر کار آسان است. بخشی از فرنچایز عالی است و این اولین برد ما در این فصل است، معنی زیادی دارد.” Spinner Mayank Markande با ارقام 4 به 15 ستاره SRH را به چرخش درآورد تا پادشاهان پنجاب را در 88 برای 9 در اوور پانزدهم رها کند.

مارکنده گفت: “خیلی خوشحالم که فرصتی به دست آوردم. نقش من گرفتن ویکت در اوورهای میانی است. من به آرامی توپ زدم و خوشبختانه ویکت ها را به دست آوردم. با قانون ضربه، شما همیشه باید آماده باشید.”

“مذاکرات با عادل رشید به من کمک کرد. در طول فصل قرمز توپ، من سخت با آویشکار سالوی کار کردم. من به این عملکرد بسیار بالا امتیاز می دهم و خوشحالم که می توانم کمک کنم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله