حراجهای برتر لیگ برتر هند 2021 ، BCCI ممکن است قبل از جام رنجی Mushtaq Ali T20 داشته باشد: گزارش

حراجهای برتر لیگ برتر هند 2021 ، BCCI ممکن است قبل از جام رنجی Mushtaq Ali T20 داشته باشد: گزارش

در فصل محدود هند ممکن است مسابقات T20 سید مشتاق علی پیش از جام Ranji برگزار شود.© خبرگزاری فرانسه


به احتمال زیاد ، BCCI ، مسابقات قهرمانی ملی T20 را برای جام Shedhtaqali Ali در اوایل ژانویه ترتیب می دهد تا با در نظر گرفتن حراج های IPL 2021 ، فصل داخلی با محدودیت COVID-19 را آغاز کند. آموخته شده است که BCCI قبلاً به چند انجمن ایالتی که چندین محوطه و هتل پنج ستاره وجود دارد ، ملزم اعزام می کند تا یک محیط حباب زیستی برای حداقل سه تیم ایجاد کند. “بله ، حراج های IPL امسال حداقل برای دو تا سه تیم مهم است كه از نظر استعدادهای هند ضعیف هستند. برای استعدادهای درخشان آنها ، IPL یك ضرورت مطلق خواهد بود. بنابراین منطقی است كه مشتاق علی قبل از تروفی رنجی اتفاق بیفتد ،” یک مقام واحد دولتی در مورد شرایط ناشناس بودن به PTI گفت.

اخبار

این مقام مسئول اعلام کرد که BCCI در حال بررسی واحدهای ایالتی است که حداقل سه زمین در فاصله قابل کنترل با امکانات پنج ستاره وجود دارد. “حداقل 10 واحد دولتی وجود دارد که از آنها خواسته می شود آیا می توانند محیط زیست ایمنی ایجاد کنند. BCCI احساس می کند که اگر از هر 10 واحد 6 پاسخ مثبت بدهد ، مشتاق علی را می توان در یک پنجره دو هفته تکمیل کرد Ranji Trophy می تواند آغاز شود. “

مانند انجمن کریکت بنگال (CAB) یکی از میزبانان بالقوه مسابقات قهرمانی کشور T20 با سه زمینه در دسترس است – Eden Gardens ، JU (Salt Lake) و Kalyani.

بسیاری بر این باورند که مسابقات شش گانه باشگاه CAB لیگ T20 شاخصی برای واحد دولتی خواهد بود تا بررسی کند آیا توانایی ایجاد حباب زیستی را دارند یا خیر.

“CAB دو هتل را صفر کرد – Novotel و Hyatt برای نگه داشتن شش تیم در محیط زیست ایمن. با این حال Hyatt گفت که تهیه کارکنان منحصر به فرد هتل (خدمات اتاق و خانه داری) برای حباب های زیستی برای آنها دشوار است. .

تبلیغ شده

یک مقام ارشد رسمی CAB برای توسعه به PTI گفت: “بنابراین CAB 80 اتاق را برای 6 تیم و دو طبقه کامل رزرو کرده است تا یک حباب زیستی ایجاد کند.”

اگر حباب زیستی در مسابقات باشگاهی با موفقیت کار کند ، CAB می تواند حداقل میزبان یک گروه از مسابقات مشتاق علی در کلکته و کالیانی باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله