حذف کننده لیگ برتر هند: ویرات کوهلی می گوید بازی از دست رفته کین ویلیامسون در حصار بازی را تغییر می داد

IPL 2020: ویرات کوهلی می گوید کین ویلیامسونز از دست ندیده گرفتن در حصار می توانست بازی را تغییر دهد

IPL 2020 ، Eliminator: ویرات کهلی نتوانست با خفاش تأثیر بگذارد و فقط شش دوش به دست آورد.© BCCI / IPL


Royal Challengers Bangalore (RCB) در پی شکست مقابل SunRisers Hyderabad (SRH) با اختلاف شش ویکت در Eliminator از لیگ برتر هند (IPL) 2020 حذف شد. سرپرست RCB ویرات کهلی اعتراف کرد که تیمش دویدن کافی روی تخته را ندارد ، زیرا پس از اعزام به خفاش فقط 131 دوش انجام داده است. با این وجود کوهلی گفت که اگر Devdutt Padikkal گیر کین ویلیامسون را در حصار تکمیل می کرد ، نتیجه نهایی می توانست کاملاً متفاوت باشد. خفاش نیوزلندی در حالی که پدیکل را با دو دست گرفت توپ را پرتاب کرد تا هوا تا حد زیادی ران برود ، اما پس از از دست دادن تعادل و حرکت او را مجبور کرد آن را به داخل طنابها بیندازد. او نتوانست خودش را به عقب برگرداند تا نتیجه را کامل کند اما تلاش درخشان او باعث شد پنج بار فرار برای تیم انجام نشود.

اخبار

کوهلی اظهار داشت که کریکت یک بازی حاشیه ای است و اگر پادیکل در موقعیت سخت طناب زنی قرار داشت ، نتیجه بازی می توانست متفاوت باشد.

وی در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی وقتی از او خواست تا شکست تیمش را تأمل کند ، گفت: “این یک بازی حاشیه ای است و اگر کین به آنجا منتقل شود ، آن یک بازی توپ متفاوت است.”

این فرصت از دست رفته دوباره با RCB روبرو شد و ویلیامسون به SRH برای عبور از خط کمک کرد. 30 ساله پنجاه و چهاردهمین دوره از حرفه IPL خود را شکست و در 50 مورد از 44 زایمان ، با دو مرز و شش مورد شکست ناپذیر ماند.

تبلیغ شده

با تامل در مورد نکات مثبت در طول مبارزات انتخاباتی ، کوهلی از پادیکل 20 ساله که یک فصل موفقیت برای RCB داشت تمجید کرد و با 473 دوش از 15 حضور در اولین فصل IPL به عنوان بهترین گلزن برتر تیم به پایان رسید.

وی افزود: “چند نکته مثبت برای RCB و Devdutt یکی از این موارد است ، او به زیبایی قدم برد و 400+ دویدن کار آسانی نیست. او با کلاس و کارایی زیادی برای تیم بازی کرده است. برای او بسیار خوشحالم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله