حذف کننده لیگ برتر هند: مانیش پندی پاسخ مناسبی به سورتمه ویرات کوهلی در هنگام برخورد SunRisers Hyderabad-Royal Challengers Bangalore داد. تماشا کردن

IPL 2020: Manish Pandey در هنگام برخورد SunRisers Hyderabad-Royal Challengers Bangalore پاسخ مناسبی به سورتمه ویرات کوهلیس می دهد.  تماشا کردن

حذف کننده IPL 2020: مانیش پندی به دلیل 24 مورد تحویل در 21 مورد از کار اخراج شد© BCCI / IPL


مانیش پاندی ، خفاش SunRisers Hyderabad (SRH) پاسخ مناسبی را برای کریستین سلطنتی Challengers Bangalore (RCB) ویرات کوهلی ، که روز جمعه تلاش کرد در طول مسابقات حذف کننده لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، کریکت را با شلاق حمل کند ، داشت. مانیش ابتکارات خود را با یادداشتی محتاطانه آغاز کرد ، که ممکن است تحت تأثیر اخراج شریواتس گوسوامی درب بازکن برای یک اردک تحت تأثیر قرار گرفته باشد. SRH بیشتر در حال تعقیب یک هدف ضعیف 132 بود و تمام مدت در جهان کریکت را تهیه می کرد تا قبل از استفاده از بولرها مستقر شود. کوهلی پس از یک شوت دفاعی سعی در خنثی کردن ضربه زن با یک اظهارات زودگذر داشت که بازیکن SRH به شکلی مناسب به آن پاسخ داد. دو توپ بعد ، مانیش پس از تحویل کوتاه محمد سراج ، یک ضربه کراس متقاطع از وسط ویکت بازی داد که توپ برای پاک کردن حصار ادامه داشت.

اخبار

در اینجا ویدئویی مشاهده می شود که اظهارات کوهلی و همچنین پاسخ سلاح جنگی SRH را نشان می دهد:

RCB در ادامه با از دست دادن 6 Wickets به دنبال یک قرن گذشته توسط کین ویلیامسون ، کشتی گیر نیوزیلندی ، نمک را بر روی زخم های کوهلی از دست داد. ویلیامسون در 50 بار از 44 بار زایمان در یک نوبت شامل دو مرز و همین تعداد شش تایی شکست ناپذیر بود.

کریکت نشین نیوزلند بیشتر از جیسون هولدر همه جانبه West Indies پشتیبانی کرد که در انتهای دیگر بدون شکست باقی ماند.

تبلیغ شده

این اولین بار نیست که کوهلی سعی می کند بازیکنان حریف را عصبانی کند. کاپیتان هند در اوایل مسابقات لیگ غنی از پول نقد سعی کرده بود سوریاکومار یداو را در یک مسابقه مرحله لیگ مقابل هندی های بمبئی (MI) به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به ارمغان بیاورد.

سوریاکومار تحت تأثیر این حرکت تحت تأثیر قرار نگرفت و تا پایان شکست ناپذیر ماند زیرا حق رای دادن مستقر در بمبئی یک پیروزی برتر را ثبت کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله