“حتی ChatGPT توصیه می کند…”: پوستر خیره کننده MS Dhoni Fan در IPL 2023 ویروسی می شود

MS Dhoni در حال بازی برای Chennai Super Kings در IPL 2023© BCCI

MS Dhoni از محبوبیت زیادی در بین طرفداران کریکت در هند برخوردار است و تشویق او از هر تیمی که به خفاش می‌رود یکی از غرق‌کننده‌ترین لحظات لیگ برتر هند است. در جریان بازی روز جمعه مقابل سانرایزرز حیدرآباد در ورزشگاه چپاوک در چنای، شور و شوق بسیار زیاد بود و هواداران چنای سوپر کینگز با پوسترهای منحصر به فردی برای ادای احترام به کاپیتان خود آمدند. یکی از پوسترهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نوشته است: «توانایی تصمیم‌گیری دونی بسیار خوب است، حتی ChatGPT از او مشاوره می‌گیرد». یکی دیگر از مواردی که در طول مسابقه چندین بار روی صفحه نمایش داده می‌شود این بود: «جنگل وقتی شیر می‌رسد می‌ترسد، اما خود شیر وقتی MS Dhoni می‌رسد می‌ترسد».

دوون کانوی در نیم قرن شکست‌ناپذیری خوب را پشت سر گذاشت و در 87 دویدن با شریک افتتاحیه روتوراج گایکواد به اشتراک گذاشت.

در تعقیب 134/7، نیوزیلندی توپ 57 شکست ناپذیری را 77 به ثمر رساند، در حالی که گایکواد 35 گل از 30 تحویل به ثمر رساند و CSK در ورزشگاه ام چیدامبارام در 18.4 اور، 138 گل برای 3 به ثمر رساند.

پیش از این، Ravindra Jadeja برای محدود کردن SRH به یک امتیاز کمتر از حد، سه ویکت مهم را به خود اختصاص داد.

جادجا آبیشک شارما (34)، راهول تریپاتی (21) و مایانک آگاروال (2) را اخراج کرد زیرا این بازیکن 34 ساله با ارقام 3/22 در چهار اوور خود موفق‌ترین توپ‌باز تیمش شد.

دونی که پس از پیروزی تیمش از زمین بیرون آمد، بر غرش و حمایت شدید جمعیت غلبه کرد، گفت: “همه گفته ها و کارهای انجام شده، آخرین مرحله زندگی من است، هر چقدر هم که بازی کنم.”

دونی پس از بازی گفت: “پس از دو سال، هواداران این فرصت را پیدا کردند که به اینجا بیایند و تماشا کنند، احساس خوبی دارد که اینجا هستم. جمعیت به ما عشق و محبت زیادی داده است.”

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله