جیسون روی ستاره KKR به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در مسابقه در برابر RCB مجرم است

جیسون روی، بازکننده کلکته نایت رایدرز (KKR) به دلیل نقض قوانین رفتاری لیگ برتر هند در جریان بازی با رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در روز چهارشنبه در ورزشگاه ام چیناسوامی، 10 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کرد. آی‌پی‌ال گفت: «جیسون روی، ضربه‌زننده نایت رایدرهای کلکتا، به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل رویال چلنجرز بنگلور در ورزشگاه ام. در بیانیه ای در روز چهارشنبه

بازکننده KKR یک ضربه خوب 56 ران در 29 توپ انجام داد، اما پس از بیرون آمدن و ضربه زدن به یکی از وثیقه ها با چوب ناامید شد، که این نقض قوانین رفتاری IPL بود.

در ادامه بیانیه IPL آمده است: “آقای روی به تخلف سطح 1 طبق ماده 2.2 قانون رفتار IPL اعتراف کرد. برای نقض سطح 1 قوانین رفتاری، تصمیم داور مسابقه نهایی و لازم الاجرا است.”

با آمدن به این مسابقه، KKR پس از چهار باخت متوالی، با شکست دادن RCB در مسابقه 36 IPL 2023، یک برد بسیار مورد نیاز را به دست آورد.

تاول 56 (29) از جیسون روی و 48 هجومی از 21 توسط کاپیتان نیتیش رانا، KKR را به 200/5 رساند. وارون چاکاراوارثی (3/27) و سویاش شارما (2/30) سپس شبکه ای را در اطراف ضربات RCB چرخاندند زیرا KKR RCB را به 179/8 محدود کرد و با 21 ران پیروز شد.

در تعقیب 201، RCB شروعی باصفا کرد و Virat Kohli و Faf du Plessis بلافاصله وارد حمله شدند. کوهلی در اولین توپ اینینگ، از وایبهاو آرورا، یک نفر را به نفر سوم ضربه زد و سپس دو پلسیس با یک ضربه به واید پای کوتاهی را به زمین زد. این دو سپس به دنبال اومش یاداو رفتند و 19 ضربه را از اوور زدند در حالی که کوهلی یکی را روی کاور اضافی برای چهار ضربه زد و سپس دو پلسیس اور را با دو شش شش به پایان رساند.

نیتیش رانا در همان اوور سوم، سویاش شارما را وارد حمله کرد و اسپینر جوان با ویکت بزرگ دو پلسیس (17 امتیاز 7) به تماس کاپیتان خود پاسخ داد، در زمان طولانی گرفتار شد و تنها سه اور را از دست داد.

کوهلی حرکت خود را با دو چهار گل از سویاش حفظ کرد، اما بازیکن جوان در اوور برگشت و شهباز احمد LBW را به دام انداخت تا آن را 51/2 کند. چاکاراوارثی سپس با گیرکردن گلن ماکسول در اواسط آف پس از ضربه ی RCB به او ضربه بزرگی زد. این اولین باری بود که در این فصل RCB سه ویکت را در پاورپلی از دست داد زیرا در پایان شش اور اول به امتیاز 58/3 رسید.

پس از سه اور نسبتاً آرام، ماهیپال لومرور امتیاز را افزایش داد و با ضربه زدن به سونیل نارین، امتیاز را به 96/3 رساند.

کوهلی سپس به پنجاه توپ خود رسید. لومرور (34 گل از 18) یک ضربه دیگر از چاکاراوارثی به ثمر رساند، اما اسپینر حیله گر به عقب برگشت و او را در پای مربعی عمیق از توپ بعدی گرفتار کرد. RCB یکی دیگر را در اوور بعدی از دست داد، و یکی دیگر از کوهلی (54 امتیاز از 37) را از دست داد، زیرا او به طرز درخشانی در عمق میانی ویکت توسط ونکاتش ایر از راسل گرفتار شد. کوهلی آن را با قدرت به سمت عمق میانی ویکت کشید، جایی که ایر به سمت چپ او حرکت کرد و یک صید خوب در شیرجه پایین کشید.

دینش کارتیک و سویاش پرابهودسای 22 ران سریع و 16 توپ اضافه کردند، اما اختلاط بین این دو باعث شد که پرابهودسای در پانزدهمین امتیاز بازی را ترک کند، زیرا سویاش شارما طلسم چشمگیر 4-0-30-2 را به پایان رساند و تنها 6 توپ را در آخرین بازی خود از دست داد. بر فراز.

با 56 توپ مورد نیاز برای 24 توپ، آندره راسل یک اوور خوب زد، تنها 8 ران داد و ویکت هاسارانگا را برداشت. چاکاراوارثی پس از آن موفقیتی حیاتی ایجاد کرد زیرا او کارتیک (22 امتیاز 18) را در عمق میانی ویکت گرفتار کرد. او یک اوور فوق‌العاده زد، تنها چهار گل را واگذار کرد و با نتیجه 4-0-27-3 به پایان رسید.

با 44 مورد نیاز 12، این همیشه یک کار دشوار بود و تیم میزبان فقط 22 را به دست آورد زیرا KKR با 21 ران برنده مسابقه شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله