جک گریلیش با وجود افت انگلیس ، نظرات ناخوشایند را بدست می آورد


عملکرد امیدوار کننده جک گریلیش برای انگلیس نقطه درخشان نادر بود زیرا تیم گرت ساوت گیت در شکست یک بر صفر مقابل بلژیک در بازی روز یکشنبه لیگ ملت ها شکست خورد که به شانس صعود به مرحله حذفی پایان داد. نمایش این هافبک 25 ساله به مخاطبان گسترده تری نشان داد که چرا دین اسمیت ، رئیس استون ویلا ، گفت که پس از امضای قرارداد جدید قبل از این فصل ، او تیمش را ساخت. تمجید از Grealish یک حواس پرتی مفید بود زیرا انگلیس برای اولین بار از سپتامبر 2018 شکست پشت سر هم رقابتی را متحمل شد ، و این باعث ایجاد سوال های دیگری در مورد تغییر فرم Southgate شد.

اخبار

تغییر این مربی از ترکیب 4-3-3 که سه شیر را در هشت بازی در انتخابی یورو 2020 به 37 گل می رساند ، به 5-2-3 تبدیل شد و در پنج بازی لیگ ملت ها فقط سه گل به ثمر رسانده است.

ساوت گیت پس از اینکه برای اولین بار در یک مسابقه مسابقه ای شروع کرد ، در مورد Grealish مداحی کرد.

ساوت گیت گفت: “من فقط فکر می کردم که او فوق العاده است و باید از نحوه بازی اش خوشحال شود.”

“امروز یک بازی عالی بود که او را در آن سطح دیدم و من نمی توانستم به اندازه کافی از عملکرد او صحبت کنم.”

گراهام رابرتز ، مدافع سابق تاتنهام ، گفت عملکرد گرالیش او را به یاد هم تیمی سابق خود ، پل گاسکوئین ، انداخت.

گری لینهکر ، ستاره سابق اسپرز ، در توئیتر خود نوشت: “من عاشق تماشای جک گریلیش ، چنین فوتبالیست دلپذیری هستم.”

عملکرد Grealish با ستایش سسک فابرگاس ، ستاره سابق آرسنال موناکو ، در خارج از کشور با تحسین ستایش از توئیتر: “شخصیت بزرگ جک Grealish (با نماد تشویق).”

رسانه های انگلیسی در مقایسه با نتایج کلی گریلیش با عملکرد کلی یک تیم انگلیس که جرقه چندانی ندارد ، در مقابل هری کین ، مهاجم موقعیت های گلزنی تضاد داشتند.

تبلیغ شده

تایمز اظهار داشت: “در یک شب هوشیارانه برای انگلستان ، در شبی که اهمیت بالینی بودن را به آنها یادآوری کردند و اساساً توسط بلژیک به آنها یک درس کنترل داده شد ، فقط یک عنصر نشاط آور وجود داشت ، ترس از ترس Grealish.”

“در نیمه دوم یک لحظه بود که انگلیس دومین بهترین بود که گریلیش خاطرات پل گاسکوئین را برانگیخت.”

مباحث ذکر شده در این مقاله