جو روت ، الی استون درخشش در مسابقه گرم کردن انگلیس T20

جو روت ، الی استون درخشش در مسابقه گرم کردن انگلیس T20

انگلیس پیش از سری بازی های خود مقابل آفریقای جنوبی ، یک مسابقه تمرین T20 را در پاارل انجام داد.© توییتر


بولینگ سرعتی اولی استون و سردار آزمون جو روت روز دوشنبه در مسابقات تدارکاتی Twenty20 درون تیمی انگلیس در Boland Park در Paarl نقش های اصلی را ایفا کردند. نه استون و نه روت در تیم T20 انگلیس نیستند اما بخشی از برنامه یک روزه بین المللی برای یک سری سه مسابقه خواهند بود که سه بازی T20 را دنبال می کنند ، بازی هایی که از جمعه در نیوولندز در کیپ تاون آغاز می شود. استون سه نفر را به 12 نفر رساند ، جنی بایرستو ، بن استوکس و لیام لیوینگستون ، خفاشهای درجه یک را اخراج کرد ، زیرا تیم مورگان به هدایت ائوین مورگان ، کاپیتان انگلیس ، از هر 9 نفر در 13 سال به 139 محدود شد.

اخبار

روت و سام کوران همه کاره هر دو موفق به 45 بازی نشدند ، زیرا تیم باتلر ، کاپیتان نائب کاپیتان تور ، جوس باتلر ، با یک پیروزی شش ویکته با 7.2 برد بیش از حد موفق شد. روت همچنین بهترین گلزن بود وقتی که روز شنبه در یک مسابقه 40 گرمی گرم شدن در نیوولندز 77 گل زد.

انگلیس در ابتدا قصد داشت دو مسابقه T20 را در یک روز انجام دهد اما تصمیم گرفت این مسابقه را به یک مسابقه کاهش دهد. از آنجا که این یک بازی تمرینی بود ، بایرستو و استوکس به ترتیب 11 و 3 اخراج شدند ، دوباره با هم زدند و هر دو در ضربه دوم خود 10 گل زدند و بایرستو بدون شکست بود.

همه اعضای حزب تور در یک مسابقه 13 نفره از جمله ذخیره های تعیین شده شرکت کردند. تام هلم همه کاره میدلکس ، یکی از ذخیره ها ، دو ویکت برای تیم برنده گرفت.

نمرات مختصر:

تیم مورگان 139-9 در 20 کار (M Ali 41؛ C Jordan 2-19، O Stone 3-12، T Helm 2-18)

تبلیغ شده

تیم Buttler 141-4 در 12.4 امتیاز (J Root 45 بیرون نیست ، S Curran 45 بیرون نیست ؛ T Curran 2-14)

نتیجه: تیم باتلر با 6 ویکت پیروز شد

مباحث ذکر شده در این مقاله