جو برنز می گوید: بازی های تور فرصت استرالیا برای فرود اولین مشت قبل از آزمایش های هند است


جو برنز روز پنجشنبه در آزمون استرالیا ، با احتیاط نسبت به “تهدید بزرگی” که پیس های هندی برای آنها ایجاد می کنند ، گفت که آنها قبل از شروع سری چهار مسابقه در دسامبر ، از بازی های تور برای اولین مشت استفاده می کنند و بازدید کنندگان را روی پای عقب قرار می دهند. 17. استرالیایی ها قبلاً با پیروزی غالب خود در سری ODI اظهارات مشابهی را انجام داده اند زیرا ضرب و شتم آنها به شدت بر روی بولرهای شیک هندی پایین آمده است. قبل از اینکه هند و استرالیا نبرد آزمایشی را شروع کنند ، بازدید کنندگان قرار است دو بازی تور سه روزه با استرالیا انجام دهند. هند A ، که دارای متخصصان تست است ، از 6 دسامبر در اولین بازی سه روزه به مصاف استرالیا A می رود. مسابقه دوم تور که قرار است از 11 دسامبر آغاز شود ، با توپ صورتی برگزار می شود.

اخبار

“تمرکز همیشه در تلاش برای برنده شدن در بازی ها و شروع این هفته با استرالیا A است ، این در مورد دسته بندی آماده سازی ما برای سری Test است اما همچنین قرار دادن هند در پای عقب ، فرود اولین مشت و اطمینان از اینکه آنها هیچ کاری انجام نمی دهند حرکت سریالی که قرار است یک سریال خارق العاده باشد ، “، برنز در یک کنفرانس خبری مجازی گفت.

برنز گفت هند حمله بولینگ ماهرانه ای را دارد كه توسط جاسپریت بومرا هدایت می شود و آنها باید “خوب شروع كنند” در برابر آنها.

وی گفت: “این نقش درب بازكن ها است. همیشه دویدهایی نیست كه انجام می دهید. گاهی اوقات توپهایی كه می توانید با آنها روبرو شوید و فشاری كه می توانید جذب كنید بسیار به نتیجه می رسد.”

“حمله بولینگ آنها مدتهاست که با هم باقی مانده است ، بنابراین همه ما بولرهای آنها را دیده ایم ، اما آنها بسیار ماهر هستند و تهدید بزرگی را تهدید می کنند.

“آنها تیمی هستند که شما نمی توانید سبک آن را تحمل کنید ، آنها یک لباس کلاس جهانی هستند و حمله بولینگ آنها سهم بزرگی در آن دارد.

“ما برای این بازی بسیار خوب آماده خواهیم شد و تا آنجا که می توانیم آماده می شویم (برای تست آدلاید) و مطمئن خواهیم شد که واقعاً برای یک نبرد سخت آماده هستیم. اگر بتوانیم خوب شروع کنیم ، تا رسیدن به پیروزی بسیار طول خواهد کشید. سریال “

برنز گفت که گذراندن وقت در وسط بازی های A به آنها کمک می کند تا اندازه ای از بتمن ها و بولینگ های بازدید کننده را بدست آورند.

وی گفت: “بنابراین تا زمانی که به اولین آزمون برسیم ، حداکثر آمادگی را خواهیم داشت.”

انتظار می رود که برنز با یک ویلیام پوکووسکی 22 ساله در فرم آزمون آدلاید با توپ صورتی باز شود زیرا دیوید وارنر درب بازکن معمولی از ناحیه کشاله ران آسیب می بیند.

برنز گفت که ایجاد یک رابطه با پوکوفسکی بسیار مهم خواهد بود زیرا آنها سال گذشته فقط یک بار در یک بازی A در ساسکس با هم مبارزه کرده اند.

“من خیلی وقت ها با ویل چاقو نمی خورم. بنابراین بازی استرالیا A و پیشبرد آن ، این قسمت مهمی از آمادگی ما به عنوان یک تیم تست است. هیجان انگیز است ، ویل واضح است که در شکل بسیار خوبی است. او جایگاه خود را در تیم کسب کرده است و من فقط منتظر کار با او و گیر افتادن هستم. “

این بازیکن 31 ساله که از زمان اولین بازی اش مقابل هند در دسامبر 2014 فقط در 21 تست شرکت کرده است ، اواخر تلاش کرده است.

بهترین امتیاز وی از پنج دوره ورود در شفیلد شیلد 29 بود. وی گفت: “چند هفته گذشته من واقعاً فرصتی پیدا کردم که به بایرون بای بروم و با آدام هالیوکیک مربی تیم ما کار کردم.”

تبلیغ شده

“مهمترین چیز این بود که فقط روی صبر کار کنیم. بنابراین من با هزاران توپ روبرو شده ام و فقط سعی کرده ام با هر توپ روبرو شوم مانند توپ اول من.

“اصول واقعی بازی – اگر اصول را به خوبی انجام دهید ، نمی توانید خیلی اشتباه کنید.”

مباحث ذکر شده در این مقاله