جوفره ماتو بازیکن سابق بارسلونا احساس می کند رئال مادرید همچنان می تواند به لوکا مودریچ و تونی کروس تکیه کند.

لوکا مودریچ جادوگر کروات و تونی کروس، استاد آلمانی، خدمتگزاران فوق العاده رئال مادرید در طول این سال ها بوده اند. با وجود مودریچ و کروس در قلب خط میانی رئال مادرید، لوس بلانکوس سه قهرمانی لالیگا و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است که سه مورد از آنها متوالی از سال 2016 تا 2018 به دست آمده است. با این حال، مودریچ (37) و کروس (33) جوان تر می شوند و در چند فصل اخیر افت واضحی در فرم آنها وجود داشته است.

در حالی که رئال مادرید خود را برای بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی آماده می کند، جوفره ماتو، هافبک سابق بارسلونا احساس می کند که مودریچ و کروس هنوز هم می توانند برای قهرمان 14 دوره خوب ظاهر شوند.

“این بحث بازیکنان پیر سه سال قبل در مادرید شروع شد. از آن زمان، آنها دو قهرمانی لیگ و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده اند. این است که آنها در مرحله انتقال هستند. مودریچ و کروس نمی توانند تمام 90 دقیقه بازی کنند. اما، ماتئو در جریان تعاملی که توسط شبکه ورزشی سونی برگزار شد، به NDTV گفت.

کای هاورتز مهاجم چلسی به دلیل از دست دادن کفش های گلزنی خود در این فصل مورد انتقاد قرار گرفته است. این بازیکن آلمانی در 39 بازی در تمام رقابت ها تنها 9 گل به ثمر رسانده است.

هاورتز که در این فصل به عنوان یک مهاجم جدید ظاهر شده است، در جریان شکست 0-1 چلسی مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر شنبه گذشته موفق به ثبت شوت نشد.

در پاسخ به این سوال که آیا چلسی باید هاورتز را با ژائو فلیکس، قرضی اتلتیکو مادرید جایگزین کند، ماتو از آلمانی حمایت کرد تا در خط مقدم باشد. ماتو برای حمایت از ادعای خود پیشنهاد کرد که فلیکس به عنوان یک بازی ساز از موفقیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

ماتو که در آکادمی لاماسیا بارسلونا در رتبه های بالاتری قرار گرفت، از هاورتز حمایت کرد تا خوب شود.

“شاید بله! وقتی نتیجه ای ندارید، به دنبال راه حل های دیگری هستید. اما، من احساس می کنم هاورتز مرد برتر است. ژائو فلیکس می تواند به شما اعداد بدهد، اما من او را بیشتر به عنوان یک هافبک تهاجمی می بینم تا یک مهاجم. او می تواند. گلزنی کنید اما او مانند دیگر مهاجمان برتر به شما اعداد نمی دهد. بنابراین من احساس می کنم باید هاورتز یا شخص دیگری باشد.”

پوشش زنده لیگ قهرمانان اروپا 2022/23: یک چهارم نهایی (بازی 1) – رئال مادرید مقابل چلسی را در کانال های Sony Sports Ten 2 (انگلیسی)، Sony Sports Ten 3 (هندی) و Sony Sports Ten 4 (تامیل و تلوگو) تماشا کنید. ساعت 12:30 صبح IST در 13 آوریل 2023

موضوعات ذکر شده در این مقاله