جورج راسل برای F1 Stardom به عنوان بازیكنانی كه رقبا برای بازی در سطح زمین دعوت می شوند ، ترفند داد


رئیس تیم ، توتو ولف ، روز دوشنبه جورج راسل را به عنوان یک ستاره جدید پس از رانندگی طوفانی برای مرسدس در مسابقات جایزه بزرگ ساخیر روز یکشنبه ، ستایش کرد ، در حالی که رانندگان رقیب گفتند که او نیاز فرمول یک را برای یک زمین مسابقه مساوی تر نشان داده است. رئیس مرسدس ولف گفت ولف ، 22 ساله انگلیسی ، که با تلاش ویلیامز آزاد شد تا به جای لوئیس همیلتون ، قهرمان هفت بار قربانی Covid-19 شود ، با یک عملکرد شخصی صیقلی در تمام آخر هفته بیش از حد انتظار بود. راسل گفت که او پس از نهم شدن “روده” شد ، زیرا به نظر می رسید که قبل از یک ایستگاه متوقف شده نادر و یک سوراخ دیرهنگام برای پیروزی آماده شود ، پیروزی اصلی سرخیو پرز از Racing Point در 190 مسابقه خود را به دست آورد.

اخبار

ولف گفت: “این آخرین تلاش او برای پیروزی نبوده است.” “این تازه آغاز یک افسانه است که امروز کارساز نبود. می گویم ستاره جدیدی متولد شده است!”

در حالی که راسل شایسته تحسین ولف بود ، دیگران خاطرنشان كردند كه وی تنها راننده ای نیست كه استعدادش توسط ماشینهایی غیرقابل رقابت پنهان می شود.

کارلوس ساینز ، مک لارن ، فراری ، گفت: “شرم آور است که یک پسر که هر آخر هفته برای P15 می جنگد ، ناگهان وقتی او را سوار اتومبیل برنده مسابقه می کنید ، 20 هزارم دور از قطب است.”

“اگر چیزی وجود دارد ، برای من ، این نشان می دهد که F1 از دست رفته است – اگر شما می توانید زمین بازی را تساوی دهید و به راننده اجازه دهید تفاوت بیشتری ایجاد کند ، نمایش بسیار باورنکردنی تری ایجاد می کند.

“در حال حاضر ، هنگامی که یک ثانیه از سرعت یا دو ثانیه با سرعت فاصله دارید ، واقعاً نمی توانید دو دهم آخر راننده را ببینید که تفاوت ایجاد می کند.”

هم تیمی او لاندو نوریس موافقت کرد و گفت: “بسیاری از رانندگان می توانند کار مشابهی را انجام دهند” در مرسدس ، اما او اضافه کرد که قهرمان همیلتون ویژگی های اضافی دارد.

‘نیاز به مرسدس’

وی گفت: “همه ما می توانیم اتومبیل ها را خیلی سریع رانندگی کنیم و شاید این فقط یک ماشین مناسب جورج باشد و احتمالاً برای بسیاری از رانندگان دیگر نیز مناسب باشد.”

“اگر می خواهید یک عنوان قهرمانی را بدست آورید ، باید در مرسدس باشید. بنابراین ، من فکر می کنم بسیاری از رانندگان می توانند ، در بعضی از مسابقات ، مبارزه را به والتری (بوتاس) برسانند یا به لوئیس (همیلتون) بروند.

“اما ویژگی های زیادی وجود دارد که لوییس مانند قوام خود برای حضور در اکثر آخر هفته ها و داشتن مسابقات بدون نقص و بدون اشتباه – این ویژگی های چشمگیر او است.”

وی افزود که انتظار داشت مسابقه ای متفاوت در مسابقات این هفته ابوظبی به پایان برسد.

“فکر می کنم شاید یک داستان کمی متفاوت ببینید. این (ساخیر) یک پیست چهار گوشه است. اگر مسیری وجود دارد که برای راننده کمی راحت تر می تواند به ماشین جدید بپرد و کار خاصی انجام دهد ، احتمالاً اینجا است “

ولف گفت راسل که اولین امتیاز خود در F1 را پس از دو فصل حضور در ویلیامز بدست آورد ، بیش از حد انتظار بود.

“او این کار را جمعه انجام داد ، شنبه این کار را در مقدماتی انجام داد و مسابقه اش باورنکردنی بود. روز ناراحت کننده ای نیست. روزی است که ما به عنوان یک تیم یاد می گیریم. ما یاد گرفته ایم که راسل کسی است که می توانیم در آینده روی او حساب کنیم او پتانسیل و تمام ترکیبات مورد نیاز یک ستاره آینده را دارد. “

ولف اضافه کرد که واقع بینانه نیست که پیشنهاد شود راسل برای فصل آینده در کنار همیلتون مکانی کسب کرده باشد.

تبلیغ شده

ولف روز یکشنبه گفت: “او یک راننده ویلیامز است ، در ویلیامز ثبت نام کرده و راننده ما والتری و لوئیس است.” “بنابراین ، من در این لحظه از زمان ، این وضعیت را واقع بینانه نمی دانم.

“من می توانم درک کنم که حضور آنها در تیم و کمی سوارکاری وحشیانه برای همه ما وضعیت جالبی خواهد بود – اما شاید در آینده چنین وضعیتی داشته باشیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله