جوخه کریکت West Indies قوانین حباب Covid را در نیوزیلند نقض می کند


تیم کریکت West Indies روز چهارشنبه به دلیل نقض مکرر قوانین انزوا Covid-19 در داخل هتل تیم خود در نیوزیلند مورد سرزنش قرار گرفت و مقامات بهداشتی را مجبور به لغو امتیاز آموزش خود کرد. جانی گراو ، رئیس کریکت وست هند گفت که او از این نقض ها “به شدت ناامید” شده است ، که به گفته وی این احتمال وجود دارد که کل تور را به خطر بیندازد. مدیر مستقر در آنتیگوا در تماس کنفرانسی که با عجله ترتیب داده شده بود ، به خبرنگاران کیوی گفت: “آنها خودشان را ناامید کرده اند ، بگذارند کریکت West Indies پایین بیاید و به طور بالقوه تور را در معرض خطر قرار دهد و جمعیت نیوزلند را در معرض خطر قرار دهد.”

اخبار

کریکت ها در کرایستچرچ قرنطینه اجباری 14 روزه ای را سپری می کنند ، اما وزارت بهداشت گفت که آنها به پروتکل های ایمنی زیستی سخت که طبق آن تیم باید در دو حباب جداگانه بماند ، پایبند نبوده اند.

اشلی بلومفیلد ، مدیر کل بهداشت ، در بیانیه ای گفت: “اعضای تیم بارها قوانین انزوا مدیریت شده را نقض کرده اند.”

“بسیاری از این حوادث توسط دوربین های مدار بسته ثبت شده و توسط کارمندان نیز گزارش شده است. این حوادث شامل گروه هایی است که با یکدیگر مخلوط می شوند و غذا را به اشتراک می گذارند.”

بلومفیلد گفت که این تخلفات در هتلی که تیم در آن مستقر است در دوره قرنطینه رخ داده است و هیچ خطری برای عموم مردم وجود ندارد.

وی با بیان اینکه توزیع ویژه ای که به سرخپوستان غربی اجازه می دهد در حین قرنطینه آموزش ببینند لغو شده است ، افزود: اینجا آمدن یک امتیاز است اما در مقابل آنها باید به قوانین پایبند باشند.

گراو گفت که ممنوعیت آموزش “ضربه بزرگی” است ، اما او با این اقدام موافقت کرد ، اذعان کرد نیوزیلند برای مهار ویروس کرونا تا حدی تلاش کرده است که زندگی داخلی در این کشور تقریباً طبیعی است.

او متعجب شد که بازیکنانش از پیروی از قوانین پیروی نکرده اند ، و گفت که آنها حباب های ایمنی زیستی مشابهی را در تور انگلیس و رقابت در لیگ برتر کارائیب تجربه کرده اند.

در حالی که چنین محیط هایی برای بازیکنان چالش برانگیز بود ، گراو گفت که آنها تنها راه بازی کریکت در محیط فعلی هستند.

وی گفت: “من دلسوز هستم ، اما در عین حال به شدت ناامید می شوم.”

گراو گفت Cricket West Indies در حال شروع تحقیقات داخلی است و برای تعیین اینکه چه اتفاقی افتاده است با همه بازیکنان مصاحبه می کند.

دپارتمان بهداشت اعلام کرد که مدارکی را برای کاوشگر ارائه می کند و آن را به هیئت حاکمه واگذار می کند تا تشخیص دهد آیا علیه بازیکنان به موارد انضباطی احتیاج دارد.

کریکت نیوزلند گفت که از موقعیت وزارت بهداشت حمایت می کند و ایمنی عمومی همچنان اولویت اصلی آن هنگام میزبانی از تیم های خارج از کشور است.

تبلیغ شده

در این گزارش آمده است که وست هندی در دوازدهمین روز از انزوا به سر می برد و اگر همه بازیکنان عاری از ویروس باشند ، آنها جمعه را به مقصد کوئینز تاون ترک می کنند ، جایی که آنها دیدارهای تدارکاتی برابر نیوزیلند A را دارند.

اولین بازیکن از بین المللی 2020 در برابر سیاهپوشان برای 27 نوامبر در Eden Park برگزار می شود و پس از آن دو آزمون برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله