“جنگجویان کیبورد…”: استرالیا بزرگ منتقدان آرجون تندولکار را در IPL 2023 خاموش می کند

آرجون تندولکار در طول یک بازی IPL 2023 علیه یک خمیر GT تجدید نظر می کند.© BCCI/IPL

آرجون تندولکار در دوران کوتاه حرفه‌ای خود در IPL تاکنون هر دو انتهای طیف را دیده است. پس از گرفتن ویکت در آخرین اور مقابل سان رایزر حیدرآباد در مسابقه IPL 2023، آرجون 48 ران در سه اور مقابل پنجاب کینگز واگذار کرد. در آن مسابقه او همچنین 31 ران در یک اور را واگذار کرد که دومین اور پرهزینه توسط یک بولر MI است. در روز سه‌شنبه مقابل گجرات تایتان‌ها، آرجون، پسر ساچین تندولکار، با یک نوت امیدوارکننده شروع کرد و پس از اینکه روهیت شارما، کاپیتانش، روهیت شارما، تصمیم گرفت برای اولین بار برنده پرتاب شود، چهار ران را واگذار کرد.

MI مجبور نشد برای اولین موفقیت خود خیلی منتظر بماند زیرا Wriddhiman Saha یک شوت کششی را از دست داد تا دروازه‌بان را از Tendulkar در اولین توپ اوور سوم دور کند. ساها با توجه به توصیه های شریک خود، Shubman Gill، آن را بررسی کرد، اما تصمیم داور در زمین توسط UltraEdge حفظ شد.

این یک بازگشت خوب توسط تندولکار جونیور بود، چهار روز پس از اینکه پنجاب کینگز برای 48 ران در سه اور شکست خورد. دریانورد 23 ساله دست چپ با افزایش اعتماد به نفس، تنها 5 دوش را انجام داد.

در حالی که آرجون به خاطر بازیکنانش مورد ستایش قرار گرفته است، عدم سرعت سریع او توسط برخی مورد انتقاد قرار گرفته است. برت لی، بازیکن اسبق تیم استرالیا، انتقاداتی را که از او شده بود، باز کرد.

“شما مردم را مجبور خواهید کرد که تقریباً همه چیز را مورد انتقاد قرار دهند. اگر به ساندیپ شارما نگاه کنید، او با سرعت 120 کیلومتر در ساعت بولینگ بازی کرده است. آرجون بسیار سریعتر از آن بولینگ می کند. او تنها 23 سال سن دارد و تمام حرفه خود را از او جلوتر است.” توصیه من این است که به منتقدان گوش ندهید.”

“مثل اینکه پدرش مجبور شد مثل اینکه از دست داده و نمره پایینی می‌گیرد، باید از خودت حمایت کنی. او مهارت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. او می‌تواند با سرعت 140 کیلومتر در ساعت توپ بزند تا به محض اینکه در محیط تیمی بولینگ راحت شود، بازی کردن در مقابل چراغ های بزرگ و جمعیت زیاد راحت تر می شود، سرعت او افزایش می یابد. من مشکلی در سرعت او نمی بینم. می دانم که او با چه سرعتی می تواند بازی کند. او تمام استعدادها و همه ویژگی های مناسب را دارد. بنابراین توصیه من است. این است که به انجام کاری که انجام می‌دهید ادامه دهید و به افرادی که سعی می‌کنند به او حمله کنند گوش ندهید، زیرا به یاد داشته باشید اکثر افرادی که در رسانه‌های اجتماعی انتقاد می‌کنند، هرگز در زندگی خود توپ نخورده‌اند. آنها جنگجویان کیبورد هستند. “

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله