“جنگجو، کهنه کار، قهرمان”: ویدیوی CSK از لنگیدن ام اس ثونی قلب هواداران را می شکند

یکی از بزرگترین بازی هایی که تا به حال دیده است، MS Dhoni یک جنگجو است، و این را نمی توان انکار کرد. با وجود اینکه دونی با مصدومیت زانو دست و پنجه نرم می کرد، روز چهارشنبه سوپر کینگز چنای (CSK) را به پیروزی مقابل راجستان رویالز (RR) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 نزدیک کرد. در حالی که حرکتش محدود بود، دونی قد بلند ایستاد و تسلیم شد و ضربات قدرتمندی را علیه سلطنتی ها وارد کرد. تالا با گلزنی 17 توپ 32، CSK را از خط عبور داد. اگرچه تلاش او بی نتیجه ماند، اما طرفداران مطمئنا از آتش بازی او لذت بردند.

اکنون ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن دونی در حال بازگشت به رختکن در حال لنگیدن دیده می شود. این ویدیو قلب بسیاری از طرفداران CSK را با توجه به اهمیتی که Dhoni برای آنها قائل است شکسته است.

واکنش هواداران به این صورت است:

در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، استفن فلمینگ سرمربی CSK تایید کرد که دونی در حال پرستاری از مصدومیت است.

او (Dhoni) در حال پرستاری از مصدومیت زانو است، که می توانید در برخی از حرکات او مشاهده کنید، که او را تا حدودی مختل می کند. آمادگی جسمانی او حرفه ای بوده است. او ماه ها قبل از شروع مسابقات می آید. او چند تور در رانچی می زند، اما اصلی او فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پس از اینکه CSK دومین شکست خود را در چهار بازی این فصل متحمل شد، به خبرنگاران گفت: پیش فصل یک ماه قبل از آمدن او به چنای است.

فلمینگ اما ابراز اطمینان کرد که کاپیتان سابق هند به خوبی مصدومیت خود را مدیریت خواهد کرد و به هدایت تیم ادامه خواهد داد.

فلمینگ با رفع نگرانی‌ها در مورد تناسب اندام دونی گفت: “او راه خود را به فرم بازی بازمی‌گرداند، و هنوز هم می‌توانید ببینید که بسیار خوب بازی می‌کند. بنابراین ما همیشه در مورد اینکه چگونه خودش را مدیریت می‌کند، اطمینان داریم. او همیشه سرعت خود را حفظ می‌کند.”

در تعقیب 176، Dhoni (32) و Ravindra Jadeja (25) در مسیری بودند که نیاز به 21 ران در آخرین اور داشتند. امتیاز نهایی CSK 172/6 بود زیرا Dhoni نتوانست 200مین بازی خود را برای CSK به روشی که می خواست در زمین خانگی به پایان برساند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله