“جمعیت شروع به غوغا کردند…”: ستاره CSK در پایان دریافت MS Dhoni’s Craze

تصویر فایل MS Dhoni© BCCI

چنای سوپر کینگز در مسابقات مقدماتی 1 روز چهارشنبه در قلعه خود چپاوک گجرات تایتانز را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت. با این حال، درگیری قله یک دژاوو برای قهرمانان چهار دوره خواهد بود و آنها در مقابل GT قرار خواهند گرفت، که پس از شکست دادن سرخپوستان بمبئی در مقدماتی 2، راه خود را به فینال هموار کرد. استادیوم MA Chidambaram شاهد MS Dhoni است که در آخرین مرحله زندگی حرفه ای خود قرار دارد. شوق هواداران به Dhoni چیز جدیدی نیست زیرا هر استادیومی از دیدن کاپیتان CSK که به بازی خفاش می آید عصبانی می شود.

دیپاک چهار، پیسر CSK که در مورد هواداران دونی صحبت می‌کرد، یک حادثه دل‌انگیز از مسابقه Qualifier 1 را به اشتراک گذاشت، جایی که جمعیت در Chepauk عشق خود را به کاپیتان سابق هند نشان دادند.

“زمانی که در اینینگ دوم توپ می زنیم، زمان کمتری برای گرم کردن داریم. در مسابقه قبلی، جادو در حال ضربه زدن بود. من پد را بال زدم و بیرون آمدم تا برای بولینگ گرم کنم. جمعیت شروع به داد و بیداد کردند. من گفتم، “من نیستم”. اول رفتن. عصبانی هستی؟ آنها فکر می کنند که فقط یک یا دو توپ باقی مانده است بنابراین دونی قرار نیست ضربه بزند. من گفتم نگران نباشید.”

در حال حاضر، Dhoni دارای نرخ ضربه 185.71 است که دومین بهترین در فصل است. او در 15 مسابقه 104 دوش به ثمر رسانده است.

چنای در مرحله مقدماتی 1 گجرات را با 15 ران شکست داد. هر دو تیم دوباره در فینال مسابقات روز یکشنبه در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

Dhoni بدش نمی‌آید که «خداحافظی با یادآوری» داشته باشد، اما یک شوبمن گیل جوان، که از لطف او سرچشمه می‌گیرد، هر کاری را تحت کنترل او انجام می‌دهد تا مانع از شکست چنای سوپر کینگز از گجرات تایتانز به پنجمین عنوان IPL خود در احمدآباد در روز یکشنبه شود.

روز یکشنبه، در ورزشگاه 132000 نفری نارندرا مودی، 42 Dhoni که به زودی ساخته خواهد شد، آخرین وظیفه را در پیراهن زرد قناری مورد علاقه خود خواهد داشت – متوقف کردن ستاره کریکت هند در انتظار و انجام یک “High Five”.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله