جشن آنوشکا شارما شباهت عجیبی با ویرات کوهلی دارد. ویدیو

جشن ویرات کوهلی و آنوشکا شارما.© توییتر

ویرات کوهلی بارها به این موضوع اشاره کرده است که همسر و بازیگرش آنوشکا شارما برای او ستونی از قدرت است. کوهلی اخیراً در طول فاز پایین خود به این موضوع اشاره کرد که چگونه آنوشکا بازخورد درستی به او داد. او همچنین ادامه داد که اگر آنوشکا نبود، این بازیکن بزرگ هندی تبدیل به یک دیوانه خودخواه می شد. “وقتی از فضایی مثل این برمی‌گردی. فوراً می‌توان گفت: “آه، همه چیز خیلی خوب است و خوب است”. ویرات کهلی در گفت‌وگو با سابق گفت: او سال‌ها آنجا بوده است. او می‌داند که برای کنترل فشار عمومی چه چیزی لازم است. بنابراین، صحبت‌های او با من همیشه بی‌ارزش بوده است. او حقیقت را ساده به من می‌گوید.” رابین اوتاپا ستاره CSK در جیو سینما.

“هیچ مولکودلینگ وجود ندارد. چون هیچ کس دیگری (واقعی) نیست. همیشه لایه های زیادی وجود دارد. او مثل این است که مسئولیت من این است که حقیقت را به شما بگویم. بنابراین، نحوه صحبت او در آن مرحله با من چیزی بود که مرا نگه داشت. اگر من را تنها می گذاشتم تا آن را بفهمم، تبدیل به یک دیوانه خودخواه می شدم.

اخیرا، ویرات و آنوشکا در یک رویداد تبلیغاتی دیده شدند، جایی که این دو بدمینتون بازی کردند و به فعالیت های سرگرم کننده دیگری پرداختند. در یکی از فعالیت ها، جشن آنوشکا به طرز عجیبی شبیه کاری بود که کوهلی معمولاً بعد از اینکه تیمش یک ویکت می گیرد یا او گل بزرگی به دست می آورد انجام می دهد.

تماشا کنید: جشن آنوشکا شباهت عجیبی با کهلی دارد

RCB کوهلی در حال حاضر با 4 پیروزی در 7 مسابقه در رده پنجم جدول امتیازی IPL 2023 قرار دارد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله