جس جوناسن ستاره زن استرالیایی با “بهترین دوست” سارا ورن ازدواج کرد. عکس ها را ببینید

ستاره زن استرالیایی جس یوناسن گره می زند

جس جوناسن روز جمعه ازدواج خود را با شریک قدیمی سارا ورن اعلام کرد.© توییتر

جس جوناسن، زن همه جانبه تیم زنان استرالیا روز جمعه از طریق پستی در شبکه های اجتماعی ازدواج خود را با شریک قدیمی و “بهترین دوست” سارا ورن اعلام کرد. یوناسن در توییتر چند قله از مراسم عروسی خود را از یک مراسم خیره کننده کنار آب در هاوایی رها کرد. پس از تأخیرهای متعدد COVID-19، Jonassen و Wearn در 6 آوریل در جزیره Magic، Waikiki، اوآهو ازدواج کردند. این زوج در یک پست مشترک توییتری نوشتند: “سورپرایز!! سومین بار خوش شانس – بالاخره با بهترین دوستم ازدواج کردم. 6 آوریل همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت.”

این زوج در ابتدا قصد داشتند در ماه مه 2020 با هم ازدواج کنند، اما دو بار به دلیل شیوع بیماری همه گیر ازدواج خود را به تعویق انداختند.

با وجود تأخیر، این جفت به نقاط عطف دیگری در رابطه خود ادامه دادند، در سپتامبر 2018 یک خانه خریدند و از توله سگ های بولداگ فرانسوی آلفی و فردی در خانواده خود استقبال کردند.

یوناسن، یک چرخنده بازوی چپ و یک خمیر دستی، برای بیش از یک دهه یکی از اعضای اصلی تیم استرالیا بوده است.

او در جام جهانی 2020 استرالیا T20 و تیم های برنده جام جهانی ODI 2022 بود.

این بازیکن 30 ساله همچنین بخشی از افتتاحیه لیگ برتر زنان بود که اخیراً به پایان رسیده است، جایی که نقش مهمی در راهیابی پایتخت دهلی به فینال داشت.

در فینال، DC نتوانست با خفاش به میدان برود زیرا هندی‌های بمبئی موفق به برنده شدن WPL 2023 شدند.

او در ژوئن و ژوئیه امسال به همراه استرالیا تور انگلیس را برای مسابقه خاکستر زنان برگزار خواهد کرد.

تست یکباره از 22 ژوئن برگزار می شود، در حالی که سری T20I از 1 ژوئیه آغاز می شود. پس از آن، یک سری ODI سه مسابقه ای در 12 جولای آغاز می شود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله