جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، لیست کلاه بنفش پس از مسابقه KKR مقابل SRH: صعود حیدرآباد به رتبه هفتم

IPL 2023: SRH روز جمعه KKR را با 23 ران شکست داد.© BCCI/IPL

هری بروک، بازیکن جدید تیم ملی انگلستان، یک شوالیه سوار کلکته را با یک قرن 55 توپ پر سر و صدا به زمین آورد، زیرا Sunrisers Hyderabad با 23 ران در یک مسابقه IPL در روز شنبه در Eden Gardens توانست دومین پیروزی خود را به دست آورد. یانگ بروک در نهایت موفق شد کد IPL را با سبکی که SRH در 20 اور تعیین شده خود بر روی یک زیبای ضربتی، 228 برای 4 نفر را مدیریت می کند، بشکند. بولرهای آنها علیرغم چند ضربه چکش از سوی کاپیتان خانگی نیتیش رانا و رینکو سینگ به تعداد 205 نفر از هر 20 اور محدود شدند. بروک که پس از موفقیت‌هایش در پاکستان طناب زنی شد، سرانجام ورود خود را با سبکی اعلام کرد، زمانی که در سه اور اول چهار چهار و دو شش را شکست تا SRH بهترین شروع فصل را داشته باشد.

SRH پس از دومین برد خود در تروت، از رتبه نهم به رتبه هفتم جدول امتیازی صعود کرد. این در حالی است که رویال چلنجرز بنگلور و هندی های بمبئی به ترتیب به رتبه های هشتم و نهم سقوط کرده اند.

جدول امتیازات به روز رسانی را اینجا ببینید:

8508634o

کلاه نارنجی:

شیخار داوان با 233 ران همچنان در صدر جدول قرار دارد، در حالی که دیوید وارنر، جوس باتلر، روتوراج گایکواد و شوبمن گیل به ترتیب در رده های دوم، سوم، چهارم و پنجم به دنبال او هستند.

3pm4lo

کلاه بنفش:

یوزوندرا چاهال با 10 ویکت کلاه بنفش را در اختیار دارد و رشید خان و مارک وود به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

ufen6u7o

بروک که توسط SRH به مبلغ 13.25 کرور خریداری شد، در سه بازی اول تنها 29 گل را به دست آورد، اما ریتم خود را با توپ 55-100 پیدا کرد و 12 چهار و سه شش شش را شکست. این قرن اول چاپ 16 بود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله