جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی CSK vs RR: Rajasthan Royals Go Top

راجستان رویالز اکنون طرف شماره 1 در IPL 2023 است.© BCCI/IPL

راجستان رویالز پس از پیروزی سه دور مقابل چنای سوپر کینگز در یک بازی خارج از خانه در روز چهارشنبه در صدر جدول امتیازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 قرار گرفت. راجستان رویالز با ضربه اول، امتیاز 175 بر 8 را به ثمر رساند. در حین تعقیب، CSK به 21 بازی آخر با MS Dhoni و Ravindra Jadeja در چین نیاز داشت. با این حال CSK توانست در 20 اور به 172/6 برسد. پس از مسابقه، RR به شماره شماره تبدیل شد. 1 تیم با 6 امتیاز از چهار بازی (NRR + 1.588) که Lucknow Super Giants را از جایگاه دوم خارج کرد (6 امتیاز از 4 بازی، NRR +1.048). CSK با 4 امتیاز از 4 بازی در رده پنجم باقی مانده است (NRR +0.225).

n5cjvg8g

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

شیخار داوان، کاپیتان کینگز پنجاب در حال حاضر با 225 دوش در سه مسابقه، بالاترین گلزنان را در اختیار دارد. جاس باتلر از RR با تعداد 204 دوش در 4 بازی در جایگاه سوم قرار دارد و روتوراج گایکواد از CSK با 197 دوش در 4 مسابقه در جایگاه چهارم قرار دارد. یوزوندرا چاهال بولر RR با 10 اسکالپ در 4 مسابقه به بالاترین ویکت گیر تبدیل شده است. توشار دشپنده از CSK با 7 ویکت در 4 مسابقه چهارم است و پس از آن اشوین از RR (6 ویکت در 4 مسابقه) قرار دارد.

ماهندرا سینگ دونی در صحبت کردن درباره مسابقه، نگاهی اجمالی به روزهای خوب قدیمی با پایان‌های هیجان‌انگیز ارائه کرد، اما ساندیپ شارما، دریانورد ناشناس راجستان رویالز، چند تحویل کامل را انجام داد تا رویالز راجستان را در سه ران پیروزی مقابل چنای سوپر کینگز به دست آورد. یک رویارویی نزدیک با IPL، در چنای در روز چهارشنبه. با تعقیب یک هدف 176، Dhoni (32 توپ از 17 توپ) و Ravindra Jadeja (25 توپ از 15 توپ)، کهنه سربازان بسیاری از این پایان های وسوسه انگیز در مسیر بودند زیرا در آخرین اوور به 21 گل نیاز بود. امتیاز نهایی CSK 172 برای 6 بود زیرا Dhoni بازی 200 خود را برای CSK به روشی که دوست داشت در خانه معنوی خود با 30000 تماشاگر به علاوه او را به پایان نرساند.

ساندیپ، دریانورد پنجاب، که هشت سال قبل چند بازی برای هند انجام داد، به نظر می‌رسید که اعصاب خود را از دست داده بود، زیرا او چند توپ واید را می‌زد و سپس دونی او را روی پای مربعی و وسط ویکت برای چند شش ضربه شلاق زد.

با نیاز به 6 تخفیف در دو تحویل آخر، پیسر متوسط ​​به جادجا یورش برد و سپس یک توپ بلوک‌هول عالی به دونی در حالی که چند تک‌نفره را آورد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله