جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، لیست کلاه بنفش پس از مسابقه DC vs MI: MI Register اولین برد

MI به رهبری روهیت شارما دی سی را با شش ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

سرخپوستان بمبئی تحت رهبری روهیت شارما اولین برد خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به ثبت رساندند و روز سه‌شنبه در ورزشگاه آرون جیتلی، دهلی کپیتالز را با شش ویکت شکست دادند. این اولین برد MI در سه مسابقه بود، یکی که باعث شد تیم به رده هشتم صعود کند (2 امتیاز در 3 بازی، NRR -0.879). برای دی سی، این چهارمین باخت متوالی در بسیاری از بازی ها بود که در انتهای جدول 10 تیمی باقی ماند (0 امتیاز، NRR -1.576). Lucknow Super Giants (6 امتیاز در 4 بازی، NRR + 1.048)، راجستان رویالز (4 امتیاز در 3 بازی، NRR +2.067)، نایت رایدر کلکته (4 امتیاز در 3 بازی، NRR + 1.375) و گجرات تایتانز (4 امتیاز در بازی) 3 بازی، NRR + 0.431) چهار مکان برتر را در اختیار دارند.

rid52djo

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

کاپیتان پنجاب کینگز، شیخار داوان، با مجموع 225 ران در سه بازی، در صدر جدول گلزنان است. دیوید وارنر، کاپیتان دی سی، اکنون با 209 امتیاز در 4 بازی، به رتبه دوم صعود کرده است. تا جایی که ویکت گیران پیشرو، مارک وود از LSG با 9 اسکالپ در جدول پیشتاز است در حالی که یوزوندرا چاهال از RR و رشید خان از GT هر کدام 8 ویکت دارند.

روهیت شارما در مورد مسابقه DC و MI در بهترین حالت خود در مسیر رسیدن به اولین IPL نیم قرن خود در 25 اینینگ بود، قبل از اینکه سرخپوستان بمبئی بر چند لحظه پرتنش غلبه کنند و روز دوشنبه در آخرین توپ مقابل دهلی کپیتالز به پیروزی برسند. دیوید وارنر قبل از اینکه آکسار پاتل مهارت‌های بسیار بهبود یافته‌اش در ضربات ضربه‌زنی را دوباره به رخ بکشد، با 54 توپ از 25 توپ تاثیرگذار را به نمایش گذاشت تا پایتخت دهلی را به 172 توپ رقابتی پس از هندی‌های بمبئی که میزبان را بکوبند، به رخ بکشد.

با توجه به اینکه زمین در سمت خشک‌تر نسبت به بازی اول در اینجا قرار داشت و انگشت چرخان از آن کمک زیادی دریافت می‌کردند، سرخپوستان بمبئی کار دشواری را در پیش داشتند، اما روهیت با 65 توپ کلاسیک خود به تیمش کمک کرد تا اولین برد خود را در این بازی ثبت کند. فصل

با کامرون گرین (17 نه از 8) و تیم دیوید (13 نه از 11) در وسط، بمبئی به 5 ران در آخرین اور نیاز داشت، اما آنریش نورژه به طرز درخشانی توپ زد تا بازی را تا آخرین توپ برساند. دیوید دو توپ مورد نیاز را از توپ نهایی برای پیروزی بسیار مورد نیاز بیرون آورد.

تیلاک وارما که به رتبه سه ارتقاء یافت، با 41 توپ از 29 توپ بسیار مهم دست یافت و با کاپیتان روهیت یک جایگاه 68 دوانی ساخت.

این یک پیروزی بسیار مورد نیاز بمبئی پس از شکست های متوالی بود، در حالی که فصل برای دهلی بدتر شد که چهارمین باخت خود را در همین تعداد بازی متحمل شد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله