جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش بعد از بازی RCB vs LSG: Lucknow Go Table Top

Lacknow Super Giants با پیروزی بر RCB در جایگاه نخست جدول امتیازات قرار گرفت.© BCCI/IPL

نیکلاس پوران یک توپ 19 برنده 62 را شکست، در حالی که مارکوس استوینیس 65 توپ را به ثمر رساند. در تعقیب 213، LSG بر درخشش پوران و استوینیس سوار شد تا یک برد به یاد ماندنی را به دست آورد. پوران سریعترین پنجاه فصل را ثبت کرد و تنها با 15 توپ به نقطه عطف رسید. پیش از این، کاپیتان Faf Du Plessis، Virat Kohli و Glenn Maxwell نیم قرن تاول زده را شکستند، زیرا RCB پس از فرستادن به خفاش، یک عدد 212 برای دو نفر را ارسال کرد. در حالی که دو پلسیس موفق شد 79 توپ را شکست ناپذیر انجام دهد، کوهلی در ابتدا با ضربه 61 ران خود با 44 توپ وارد صحنه شد، زیرا این دو پس از ارسال به چوب، 96 دوش را برای ویکت آغازین به اشتراک گذاشتند.

برد روز دوشنبه به LSG کمک کرد تا به جایگاه بالای جدول امتیازی صعود کند زیرا راجستان رویالز به رده دوم سقوط کرد و نایت کلکته به رتبه سوم سقوط کرد.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا ببینید:

2eqdgrj8

کلاه نارنجی:

از آنجایی که شیخار داوان و روتوراج گایکواد به ترتیب در رده های اول و دوم باقی می مانند، تغییراتی در پایین جدول رخ داده است. دو پلسیس با 175 دوش به مقام سوم صعود کرده است و ویرات کوهلی با 164 دوش در جایگاه چهارم قرار گرفته است. دیوید وارنر به رده پنجم سقوط کرده است.

کلاه بنفش:

در جدول بولرها، مارک وود با 9 ویکت پیشتاز است، در حالی که رشید خان و یوزوندرا چاهال هر کدام با 8 ویکت به دنبال او هستند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله