جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از مسابقه MI و RCB: سرخپوستان بمبئی به رتبه سوم صعود کردند

MI RCB را با شش ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

بازی Suryakumar Yadav دلایل زیادی برای اینکه چرا او شماره 1 T20I در جهان است، به عنوان ستاره سرخپوستان بمبئی تماشاگران را با یک بازی سکته مغزی شگفت انگیز قبل از هدایت تیمش به پیروزی شش ویکت مقابل رویال چلنجرز بنگلور، مجذوب خود کرد. در تعقیب 200، MI روی توپ 35 توپ 83 سوریاکومار یاداو سوار شد، توپ 52 شکست ناپذیر 34 نهال وادهرا جوان با پشتیبانی ماهرانه، هدف را در 16.3 اوور تعقیب کرد. با این برد MI با 12 امتیاز از 11 بازی به رده سوم جدول صعود کرد. RCB به رتبه هفتم سقوط کرده است.

j13hnadg

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، که یک گل نیم قرن در برابر MI به ثمر رساند، با مجموع 576 دوش در 11 بازی، در صدر فهرست دوندگان برتر قرار دارد. سه توپ انداز – محمد شامی از گجرات تایتانز و رشید خان به همراه توشار دشپنده از چنای سوپر کینگز – هر کدام با 19 اسکال در فهرست ویکت گیران قرار دارند.

سوریاکومار در تلاش هیجان انگیز خود شش شش شش و هفت چهار زد در حالی که 140 دوش برای ویکت سوم تنها در 66 توپ با وادهرا اضافه کرد. Wadhera که در شماره 4 صعود کرد، که در یک شانس بازگشت سخت توسط Wanindu Hasaranga (2/53) در رتبه 16 قرار گرفت، دومین پنجاه خود را در این فصل افزایش داد. ضربه ی چپ دست چهار ضربه ی چهار و سه ضربه ی شش را به ثمر رساند تا 52 توپ از 34 توپ خارج نشود.

پس از اینکه بولرهای آنها در نیمه اول بازی به نوعی بازگشت را به وجود آوردند، سرخپوستان بمبئی هرگز تحت هیچ فشاری قرار نگرفتند و ترتیب ضربه زدن آنها با هم تغییر کرد، علیرغم ادامه روند معمولی روهیت شارما.

شارما کاپیتان سرخپوستان بمبئی تنها برای هفت بار اخراج شد، اما یک شروع سریع توسط ایشان کیشان (42) و یک جایگاه محکم برای ویکت سوم، RCB را از بازی خارج کرد.

RCB در یک مرحله به سمت یک مجموع بزرگ حرکت می کرد که MI برای ترمز کردن به مقابله پرداخت و شکست بازدیدکنندگان در گذاشتن حتی 200 به آنها آسیب زد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله