جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی SRH در مقابل PBKS: صعود حیدرآباد به رتبه هفتم

SRH روز یکشنبه PBKS را با 8 ویکت شکست داد.© BCCI/IPL

Sunrisers Hyderabad یک عملکرد بالینی برای ثبت یک پیروزی قانع کننده با هشت ویکت مقابل پنجاب کینگز و باز کردن حساب خود در لیگ برتر هند در حال انجام در روز یکشنبه در حیدرآباد انجام داد. در حالی که SRH در تعقیب 144 بازی مایانک مارکانده (15/4) با توپ بود، راهول تریپاتی با توپ 74 شکست ناپذیر 48 ضربه زد تا به تیمش کمک کند تا کار را در 17.1 اور انجام دهد. کاپیتان آیدن مارکرام با 37 توپ از 21 توپ خارج نشد و تلاش های آنها باعث شد که شیخار داوان 66 توپ 99 اوت نشود، که پنجاب کینگز را به 143 بر 9 رساند، بی نتیجه ماند.

با پیروزی مقابل PBKS، SRH از رده پایین جدول امتیازی به رده هفتم صعود کرد. از سوی دیگر، پنجاب در رده ششم باقی ماند، جایی که پس از پیروزی کلکته نایت رایدرز مقابل گجرات تایتانز در آخرین توپ هیجانی در احمدآباد، دچار لغزش شد.

جدول امتیازات به روز رسانی را اینجا ببینید:

s7i706b8

کلاه نارنجی:

Shikhar Dhawan با ضربه رزمی خود برای PBKS در روز یکشنبه به صدر جدول گلزنان دونده رسید. او اکنون با 225 دوش در سه مسابقه در صدر جدول است. روتوراج گایکواد اکنون با 189 دوش به رده دوم سقوط کرده است. دیوید وارنر با 189 در رده سوم قرار دارد، در حالی که جاس باتلر و کایل مایرز به ترتیب در رتبه های 4 و 5 به دنبال او هستند.

fned5bag

کلاه بنفش:

یوزوندرا چاهال، رشید خان و مارک وود – هر کدام 8 ویکت دارند. راوی بیشنوی، سونیل نارین، آلزاری جوزف و محمد شامی با 6 ویکت به دنبال آنها هستند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله