جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، لیست کلاه بنفش پس از مسابقه RCB مقابل KKR: Knight Riders به ​​رتبه هفتم صعود می کند

KKR RCB را با 21 ران شکست داد© BCCI

کلکته نایت رایدرز با پیروزی دلگرم کننده مقابل رویال چلنجرز بنگلور به رهبری ویرات کوهلی در روز چهارشنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت. کلکته نایت رایدرز پس از پنجاه پوند جیسون روی، یک جادوی چرخشی را به وجود آورد تا با برد 21 مقابل رویال چلنجرز بنگلور، سری 4 شکست خود را شکست دهد. بازکننده انگلیسی نمایش را با 29 توپ 56 رهبری کرد، در حالی که ضربه‌های شوالیه سواران کلکته به طور هماهنگ شلیک کردند تا یک نبرد 200/5 را به پایان برسانند، پس از اینکه کاپیتان RCB ویرات کوهلی تصمیم گرفت در لانه خانه آنها کاسه بازی کند.

اما دو اسپین وارون چاکراوارتی (24/3) و سویاش شارما تازه‌کار (30/2) پیش از آنکه آندره راسل (29/2) مقاومت کوهلی را شکست دهد تا RCB را به 179 برای هشت نفر محدود کند، یک ضرب و شتم درجه یک ایجاد کردند.

این برد، KKR (شش امتیاز؛ هشت مسابقه) را از نیمه پایین جدول به رده هفتم رساند، و بالاتر از هندی‌های بمبئی در نرخ دوندگی خالص. MI یک کبریت در دست دارد. RCB با هشت امتیاز از هشت مسابقه پنجم شد.

mrkn87k8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان ثابت RCB، همچنان با مجموع 422 ران در هشت بازی، در صدر فهرست رانندگان برتر قرار دارد. کوهلی با 333 دوش در هشت مسابقه او را دنبال می کند. محمد سراج از RCB در حال حاضر با 14 اسکالپ به همراه رشید خان از گجرات تایتانز، بلندترین ویکت گیر است. وارون چاکاراوارتی از KKR با 13 ویکت در رده بعدی قرار گرفت.

کوهلی که در غیاب فاف دوپلسیس تیم را رهبری می کرد، توپ 34 توپ 54 را زد و پس از سقوط ارزان دو پلسیس (17) گلن ماکسول (5) امیدهای خود را در تعقیب 201 ران حفظ کرد.

اما همه جهنم ها زمانی از بین رفت که ونکاتش آی یر در مرز میانی عمیق بازی را تغییر داد تا کوهلی را از راسل اخراج کند.

او به سمت چپ شیرجه زد و غلت زد، اما در حالی که کوهلی با ناباوری به عقب برگشت، توپ را محکم نگه داشت.

با 86 توپ مورد نیاز از 48 توپ، برای دینش کارتیک (22) باقی ماند تا به تعقیب آنها ادامه دهد، اما چاکروارتی آخرین خنده را داشت وقتی که دروازه بان کهنه کار RCB را در مسیر سه فورش قرار داد و به نظر می رسید همه چیز برای او تمام شده است. RCB.

دارای ورودی PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله