جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، لیست کلاه بنفش پس از مسابقه GT vs MI: تایتان های گجرات به رتبه 2 صعود می کنند

GT روز سه شنبه در یک بازی IPL 2023 MI را با 55 ران شکست داد.© BCCI/IPL

گجرات تایتان ها سه شنبه شب یک عملکرد بالینی ارائه دادند تا در مسابقه شماره 35 IPL 2023 با 55 ران از هندی های بمبئی پیشی بگیرند. با تعقیب یک هدف سفت 208، MI در 152 برای 9 متوقف شد. نوراحمد سه ویکت گرفت، رشید خان و محیط شارما دو ویکت کردند و هاردیک پاندیا یکی را برای GT گرفت. شوبمن گیل و دیوید میلر پس از اینکه روهیت شارما کاپیتان MI برنده پرتاب شد و اولین کاسه را انتخاب کرد، GT را به 207 برای 6 در 20 اور هدایت کردند. گیل توپ 34 را 56 زد، دیوید میلر 46 توپ از 22 گل زد و آبیناو منوهار توپ 21 توپ 42 را شکست.

GT پس از این برد با 10 امتیاز به رده دوم جدول امتیازی صعود کرد. برد بزرگ بر MI نه تنها به آنها دو امتیاز داد، بلکه نرخ اجرای خالص آنها را نیز افزایش داد. طرف تحت رهبری هاردیک پاندیا به اندازه امتیاز Chennai Super Kings امتیاز دارد، اما MS Dhoni و Co بر اساس نرخ خالص بهتری که دارند، رتبه اول را به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز به ترتیب به رتبه های سوم و چهارم سقوط کرده اند.

جدول امتیازات به روز شده را اینجا ببینید:

i17amqb8

کلاه نارنجی

باز کننده های گجرات تایتانز، شوبمن گیل، با کمک پنجاه نفر خود در برابر سرخپوستان بمبئی در روز سه شنبه به رتبه چهارم صعود کرد. این بدان معناست که ویرات کوهلی در حالی به رده پنجم سقوط کرد و چهار جایگاه برتر بدون تغییر باقی ماندند.

ecdo0a

کلاه بنفش

در فهرست برترین ویکت داران، رشید خان اکنون با 14 ویکت، کلاه بنفش را به خود اختصاص داده است. محمد سراج، آرشدیپ سینگ و یوزوندرا چاهال همگی هر کدام یک پله سقوط کرده و به ترتیب در جایگاه های دوم، سوم و چهارم قرار می گیرند.

4l2jgvjg

در بازی بعدی IPL 2023، رویال چلنجرز بنگلور میزبان Kolkata Knight Riders در بنگالورو است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله