جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از بازی DC vs KKR: DC ثبت نام اولین برد

در رقابت برای کلاه نارنجی، فاف دو پلسیس، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور، با نیم قرن یک گام بزرگ جلوتر رفت و تعداد دوش های خود را در 6 مسابقه به 343 رساند. وارنر در حال حاضر با 285 دوش در رده دوم پس از عملکرد خود در برابر KKR در روز پنجشنبه قرار دارد.
وقتی صحبت از کلاه بنفش به میان می آید، ما یک رهبر جدید در محمد سراج داریم که چهار ویکت گرفت تا RCB را به پیروزی بر پنجاب کینگز هدایت کند. پیسر در حال حاضر 12 ویکت دارد در حالی که یوزوندرا چاهال، مارک وود و رشید خان همگی با 11 ویکت مساوی هستند.

عملکرد فوق‌العاده بولرها و به دنبال آن کاپیتان دیوید وارنر پنجاه تن از پایتخت‌های دهلی برای شکست کلکته نایت رایدر با 4 ویکت.

KKR با کاسه قدرت نشان داد و بازی را به آخر رساند. برای KKR، نیتیش رانا از جلو رهبری کرد و دو اسکالپ گرفت در حالی که وارون چاکراوارتی نیز دو ویکت مهم از جمله اخراج دیوید وارنر را به دست آورد. کاپیتان دی سی دیوید وارنر 57 توپ از 51 توپ را برنده شد.

برای DC، Ishant، Axar، Nortje و Kuldeep به ترتیب دو ویکت در حالی که Mukesh Kumar یکی را اسکالپ کرد. برای KKR، جیسون روی با 43 امتیاز از 39 بالاترین امتیاز را به ثمر رساند در حالی که آندره راسل یک ضربه حیاتی بدون شکست 38 را در 31 تحویل انجام داد. KKR ویکت‌ها را در پاورپلی دور انداخت و بهای آن را پرداخت، زیرا آنها فقط می‌توانستند 127 دوش را روی تابلوی امتیاز ارسال کنند.