جدول امتیازات IPL 2023 به روز شده، کلاه نارنجی، لیست کلاه بنفش پس از مسابقه RR vs LSG: RR با وجود باخت در صدر باقی می ماند

بازیکنان LSG پس از شکست دادن RR جشن می گیرند.© BCCI/IPL

Lacknow Super Giants روز چهارشنبه در IPL در جیپور راجستان رویالز را با 10 ران شکست داد. کایل مایرز با 51 گل از 42 توپ، بهترین گل را برای LSG به ثمر رساند و آنها را به 154 بر 7 رساند. آر اشوین با دو ویکت بازیکن برجسته راجستانی بود. رویالز در هر 20 اور تنها توانست 144 را در شش اور انجام دهد و اوش خان سه ویکت برای LSG گرفت. علیرغم باخت، RR همچنان با هشت امتیاز در شش بازی (NRR 1.043) در صدر جدول امتیاز IPL 2023 قرار دارد در حالی که LSG با هشت امتیاز از شش بازی، جایگاه دوم خود را در جدول IPL 2023 تثبیت کرده است. آنها در NRR (0.709) عقب هستند.

q39mnru

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

در فهرست بالاترین گلزنان، جوس باتلر از RR با تعداد 244 گل در شش بازی در جایگاه دوم قرار دارد. در لیست بالاترین ویکت گیر، LSG Mark Wood، یوزوندرا چاهال از RR و رشید از گجرات تایتانز هر کدام 11 ویکت دارند – بیشترین تعداد ویکت در میان بول داران.

صحبت کردن در مورد مسابقه، زمین به دور از مساعد بودن برای ضربه زدن بود، اما بولرها هنوز کار داشتند، و آنهایی که در Lucknow Super Giants این کار را برای پیروزی 10 ران مقابل راجستان رویالز در IPL در روز چهارشنبه انجام دادند. با تعقیب 155، RR در 144 به مدت 6 متوقف شد، زیرا بازگشت آنها به استادیوم ساوای منسینگ پس از چهار سال با ناامیدی به پایان رسید، علیرغم اینکه اوایل عصر با توپ بازی خوبی داشتند.

Jos Buttler و Yashavi Jaiswal، بازکنان RR می‌دانستند که بازی استروک در این مسیر کار آسانی نیست، اما آنها توانستند با سرعت اجرای مورد نیاز همگام شوند.

با این حال، LSG یک بازگشت قابل توجه را انجام داد تا در پایان برنده ظاهر شود.

جیسوال جوان با کمک چهار مرز و دو توپ 44 توپ از 35 توپ به دست آورد، در حالی که شریک افتتاحیه ارشد او باتر، 40 توپ در 41 توپ به دست آورد.

LSG قبل از اینکه بازیکن تاثیرگذار خود، آمیت میشرا را وارد عمل کند، کمی صبر کرد. و برای اولین موفقیت خود، آنها باید تا اوور دوازدهم منتظر بمانند، زمانی که جیسوال مارکوس استوینیس را به اوش خان، بازیکن سوم کوتاه قد، برید، که به نظر می رسید در حین انجام یک ضربه کم، دستش آسیب دیده است.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله