جدول امتیازات IPL 2023 به‌روزرسانی شده، کلاه نارنجی، فهرست کلاه بنفش پس از مسابقه PBKS مقابل GT: تایتان‌های گجرات به رتبه سوم صعود می‌کنند

GT Batter Shubman Gill در فرم عالی است.© BCCI/IPL

گجرات تایتانز به رهبری هاردیک پاندیا با شکست پنجاب کینگز با شش ویکت در بازی IPL 2023 در روز پنجشنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت. Mohit با سرعت متوسط ​​بازگشت خود را با ارقام 2/18 نشان داد زیرا دارندگان GT PBKS را به 153 برای هشت محدود کردند. سپس، شوبمن گیل نیم قرن را به ثمر رساند و GT در 19.5 اور پیروز شد. با این برد GT با شش امتیاز از چهار بازی به رده سوم صعود کرده است (NRR +0.341). PBKS با چهار امتیاز از چهار بازی در رده ششم باقی مانده است (NRR -0.226). راجستان رویالز با شش امتیاز از چهار بازی (NRR +1.588) همچنان در صدر جدول است.

hmpu66e8

کلاه نارنجی، کلاه بنفش

Shikhar Dhawan کاپیتان PBKS با 233 ران در چهار بازی همچنان در صدر لیست بالاترین گلزنان قرار دارد. Shubman Gill از GT با 183 دوش در 4 بازی به رده پنجم جدول صعود کرده است. در لیست بالاترین ویکت گیر، یوزوندرا چاهال از RR (10 ویکت) در صدر قرار دارد و پس از آن رشید خان از GT (9 ویکت) قرار دارد. آلزاری جوزف یکی دیگر از توپ‌زنان GT با 7 ویکت در جایگاه چهارم قرار دارد و پس از آن Arshdeep Singh از PBKS نیز با 7 ویکت قرار دارد.

گجرات تایتانز با پیروزی شش ویکت مقابل پنجاب کینگز پس از بازگشت عالی موهیت شارما به IPL و شوبمن گیل 49 توپ 67 در روز پنجشنبه به راه های پیروزی بازگشت. Mohit با سرعت متوسط ​​بازگشت خود را با ارقام 2/18 نشان داد زیرا دارندگان GT PBKS را به 153 برای هشت محدود کردند.

موهیت با بازی در اولین بازی خود در لیگ از سال 2020، در بازی ماقبل آخر استثنایی بود و تنها 6 ران را از آن خود کرد.

هنگامی که نوبت آنها به خفاش رسید، گیل با نیم قرن خوب خود پیشتاز شد زیرا GT تعقیب 154 را در 19.5 اور تکمیل کرد، چهار روز پس از متحمل شدن یک شکست دلخراش در مقابل نایت سواران کلکته.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله