جدول امتیازات “نمی توانم تیم خود را تعریف کنم”: ضربه بلانت ویرات کوهلی پس از پیروزی به عنوان کاپیتان RCB Stand-in

ویرات کوهلی، کاپیتان ایستاده رویال چلنجرز بنگلور (RCB) گفت که ضربه‌های هدف قرار داده شده روی تخته کافی بود و نیازی به ادامه بازی تا پایان بازی مقابل پادشاهان پنجاب (PBKS) در روز پنجشنبه در ورزشگاه IS Bindra انجمن کریکت پنجاب نیست. . RCB در مسابقه مقابل PBKS با 24 ران پیروز شد. 84 توپ بازکننده RCB Faf du Plessis و 59 Off 47 توسط Virat Kohli به تیم کمک کردند تا امتیاز 174 را به دست بیاورند که PBKS نتوانست آن را تعقیب کند و همه را در 18.2 اوور به دست نیاورد.

ویرات در ارائه پس از بازی گفت که نمی‌خواهد بازی به پایان برسد، مخصوصاً بعد از اینکه دو سوم تیم پنجاب را به پاویون اخراج کردند.

کهلی گفت: “استراتژی این بود که در عمق 190 ضربه بزنیم. به آنها (بولرها) گفت که هدف بیش از حد کافی است. نمی توانند بازی را به عمق ببرند، به خصوص زمانی که آنها 6-7 ویکت را از دست دادند.” ارائه پس از بازی

ویرات در پاسخ به سوالی درباره جایگاه تیمشان در جدول امتیازات گفت که جدول امتیازی نمی تواند مشخص کند که تیم آنها چقدر خوب است و او همچنین گفت که بعد از انجام 13 یا 14 بازی در مسابقات نگران امتیازات خواهد بود.

ویرات گفت: “جدول نمی تواند تیم شما را تعریف کند. به سمت بازی 13 یا 14 است که می توانیم تلاش کنیم و روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کنیم.”

از آنجایی که بنگلور در ابتدا شروع خوبی داشت، این احساس وجود داشت که آنها 20-25 ران کوتاهی داشتند. با این حال، در اینینگ دوم، مجموع دست نیافتنی به نظر می رسید.

سراج در مجموع چهار ویکت گرفت، در حالی که وانیندو هاسارانگا دو ویکت و هارشال پاتل و وین پارنل هر کدام یک ویکت اسکالپ کردند.

“فاف خیلی خوب در آن زمین ضربه زد. اینینگ های او باعث شد که ما در پایان 20-30 امتیاز اضافی داشته باشیم. زمین زیر آن بسیار ناهموار بود، حدس می زنم آب کافی در آنجا وجود نداشت. به سختی هیچ شش نفری با پای پشتی برخورد کردند. کاپیتان RCB ادامه داد.

“ترکیب ضربه‌زنی عمیق‌تر است، اما ما در بولینگ خود نیز گزینه‌هایی داریم. در نیمه‌ی راه، صحبت این بود که بازی را به حریف ببریم و وقتی 4 ویکت را در پاورپلی انتخاب می‌کنید، به نوعی بازی را باز می‌کنید.” ویرات نتیجه گرفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله