جدول امتیازات به روز شده، جدول رده بندی کلاه های نارنجی و بنفش پس از مسابقه CSK و SRH

CSK در مسابقه IPL 2023 SRH را شکست داد© BCCI/Sportzpics

سوپر کینگز چنای چهارمین برد خود را در 6 بازی اول فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) کسب کرد و سان رایزرز حیدرآباد را با 8 ویکت شکست داد. در حالی که راویندرا جادجا با زدن 3 ویکت برای 22 ران در مسابقه، چارت ویکت‌گیری را برای CSK رهبری می‌کرد، دوون کانوی نیم قرن دیگر گلزنی کرد تا موقعیت خود را برای نارنجی کلاه تقویت کند. با این برد، چنای در رده سوم جدول امتیازات باقی ماند، پس از راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینت، بر اساس نرخ خالص دوندگی اندکی پایین تر، در رده سوم جدول قرار گرفت.

با پایان جدول رده بندی فصل شانزدهم IPL، RR با 8 امتیاز و NRR مثبت 1.043+ همچنان در صدر قرار دارد و LSG و CSK نیز هر کدام 8 امتیاز دارند. گجرات تایتانز و رویال چلنجرز بنگلور با 6 امتیاز هر کدام 5 تیم برتر را تکمیل می کنند.

crka6a1gجدول رده بندی کلاه نارنجی

وقتی نوبت به جمع‌بندی نارنجی پوشان می‌رسد، فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، با 343 دوش در 6 مسابقه، همچنان در صدر فهرست قرار دارد. پس از او دیوید وارنر از دهلی کپیتالز و ویرات کوهلی از RCB قرار دارند. دوون کانوی در جایگاه چهارم قرار دارد در حالی که جوس باتلر رتبه 5 برتر را تکمیل می کند. روتوراج گایکواد، بازکننده CSK، در رتبه 6 قرار دارد.

جدول رده بندی کلاه بنفش

وقتی صحبت از جمع بندی کلاه بنفش شد، محمد سراج پیسر رویال چلنجرز بنگلور با 12 ویکت در 6 مسابقه به نام خود رتبه اول را به خود اختصاص داد. مارک وود از LSG با 11 پوست سر در 4 مسابقه در رتبه بعدی قرار می گیرد. یوزوندرا چاهال از راجستان رویالز و رشید خان از گجرات تایتانز نیز هر کدام 11 ویکت به نام خود دارند. محمد شامی همکار GT پیسر با 10 ویکت در 5 مسابقه در جایگاه پنجم قرار گرفت.

توشار دشپنده و راویندرا جادجا از CSK نیز در این فصل با توپ مفید بوده اند. آنها خود را در رده های 6 و 7 می یابند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله