جایگزینی ضربه مغزی راویندرا جیدجا س Quesالاتی را از کرکترهای سابق به دنبال دارد


راوزاندرا جادجا به عنوان جانشین ضربه مغزی در اولین Twenty20 International (T20I) بین استرالیا و هند در روز جمعه در کانبرا جایگزین راوزندرا جادجا شد. سرمربی استرالیا ، جاستین لنگر ، که به وضوح از این تصمیم ناراضی بود ، در یک بحث متحرک با داور مسابقه دیوید بون در اواسط وقت استراحت دیده شد. کاپیتان سابق انگلیس ، مایکل واگن ، در توییتر نظرات خود را در مورد کل حادثه به اشتراک گذاشت و متعجب شد که هیچ پزشک یا فیزیکی برای ارزیابی وضعیت جادجا بیرون نیامده است ، هنگامی که او در انتهای این دوره از لبه بالای کلاه ایمنی آسیب دید. توسط میچل استارک. “هیچ دکتری یا فیزیو برای آزمایش Jadeja برای ضربه مغزی بیرون نیامد … او سپس به نظر می رسد که او کاری کرده است که پای خود را انجام دهد … سپس آنها جایگزینی ضربه مغزی را می کشند .. !!!!! #RatSniffed #OnOn #AUSvIND ،” وان توییت کرد.

اخبار

از طرف دیگر ، تام مودی ، کرکت باز استرالیایی در توییتر خود نوشت هیچ مشکلی با جایگزینی جدهجا توسط چاهال ندارد اما او پرسشی راجع به اینکه پروتکل های جانشین ضربه مغزی دنبال می شود یا خیر ، مطرح کرد.

مودی در توئیت خود گفت: “من هیچ مشکلی با جادا جایگزین شدن با چاهال ندارم. اما من با عدم حضور پزشک و فیزیو پس از ضربه جادجه به کلاه ایمنی روبرو هستم که به نظر من اکنون پروتکل است؟ #AusvInd.”

Mike Hesson ، مدیر عملیات Royal Challengers Bangalore ، از بولرهای حق رای خود – Yuzvendra Chahal و Washington Sundar – به خاطر چرخاندن بازی به نفع هند در کانبرا ، تمجید کرد.

در این مسابقه ، چاهال که به عنوان یک بازیکن جایگزین برای ضربه مغزی وارد زمین شد ، به لطف طلسم برنده مسابقه سه برابری 25 ، مرد جایزه مسابقه را در چمدان قرار داد.

تبلیغ شده

با تعقیب 162 برای پیروزی ، استرالیا 11 دوش کمتر از هدف قرار گرفت.

برای هند ، KL Rahul با ضربه 51 از 40 زایمان ، امتیاز برتر را به دست آورد. هیچ یک از دیگر بتمن های هندی شروع به کار نکردند و در اواخر دوره شکوفایی Jadeja ، هند رقم 161 را برای 7 نفر دید.

مباحث ذکر شده در این مقاله