جایگاه نمادین ورزشگاه شارجه به نام ساچین تندولکار در پنجاهمین سالگرد تولدش

در مراسمی ویژه در امارات متحده عربی، یک جایگاه نمادین استادیوم کریکت شارجه به نام ساچین تندولکار تغییر نام داد و اسطوره کریکت هند در روز دوشنبه در پنجاهمین سالگرد تولد او تجلیل شد. جایگاه غربی در استادیوم نمادین به «سکوی ساچین تندولکار» تغییر نام داد. مراسم ویژه‌ای که روز دوشنبه برگزار شد، نامگذاری غرفه را اتفاقی در زمانی که استاد بلستر جشن تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت، مشخص شد. این نه تنها مصادف است با تولد اسطوره باتینگ هند، بلکه با بیست و پنجمین سالگرد «طوفان صحرا» او در قرن‌های متوالی مقابل استرالیا در سال 1998 در استادیومی مملو از جمعیت.

143 گلی که او در 22 و 134 آوریل دو روز بعد در فینال جام کوکاکولا، یک سری مثلثی بین هند، استرالیا و نیوزلند به ثمر رساند، به عنوان یک “طوفان صحرا” واقعی در کتاب ها ثبت شده است.

Tendulkar در ODI هایی که در 34 استادیوم انجام شد 4900 گل به ثمر رساند.

با این حال، 7 او در ورزشگاه کریکت شارجه، از جمله صدها دوقلو در آوریل 1998، تا به امروز توسط طرفداران او در سراسر جهان تحسین و تجلیل می شود.

در واکنش به خبر نامگذاری غرفه ساچین در پیامی گفت: “کاش آنجا بودم اما متأسفانه تعهدات قبلی داشتم. بازی در شارجه همیشه یک تجربه باشکوه بوده است. از فضای برق‌آمیز گرفته تا عشق، محبت و حمایت، شارجه او گفت که یک مکان ویژه برای طرفداران کریکت هندی و دوستداران بازی از سراسر جهان بوده است.

“یک تشکر بزرگ از بوخاتیر و تیمش برای این حرکت محبت آمیز در بیست و پنجمین سالگرد مسابقه طوفان صحرا و تولد 50 سالگی من. احساس می کنم بهترین 6 آنها هستم.

استادیوم کریکت شارجه دارای رکورد گینس برای بیشترین بازی های بین المللی یک روزه (244)، از جمله برخی از به یاد ماندنی ترین لحظات در تاریخ کریکت است.

خلف بخاریر، مدیر عامل ورزشگاه شارجه، گفت: این روش کوچک ما برای ابراز قدردانی از ساچین برای انجام کارهای زیادی برای بازی کریکت است.

در واقع، این یک بازی باورنکردنی بود و در فینال ها تکرار شد. درست در طول سال‌های ابتکار افسانه‌ای CBFS، ما در اینجا در شارجه تلاش کرده‌ایم تا خدمات بسیاری از بازیکنان بزرگ را حتی پس از بازنشستگی آنها قدردانی کنیم.»

او گفت: “ما معتقدیم که به عنوان مدیران وظیفه ماست که به کسانی که سطح را بالا برده اند و زندگی خود را وقف آرمان کریکت کرده اند ادای احترام کنیم و به این کار ادامه خواهیم داد.”

همچنین به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد ساچین، دروازه‌ای به نام او در زمین کریکت سیدنی در سیدنی رونمایی شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله