جانی بیرستو در بازگشت به اکشن “بازبال” را برای یورکشایر به ارمغان می آورد

جانی بایرستو، ویکت بان انگلیسی، پس از هشت ماه برای یورکشایر، برای اولین بار به کریس بازگشت. با بازگشت به موقع او، انگلیس پیش از سری آتی Ashes Test پیشرفت زیادی کسب کرده است. بیرستو برای تیم دوم یورکشایر در مقابل ناتینگهام شایر در اولین ضربه او پس از شکستن پایش در سپتامبر سال گذشته ظاهر شد و این بازیکن 33 ساله در حالی که 97 ثابت را در هدینگلی جمع آوری کرد، راحت به نظر می رسید.

راست دست در طول اقامت 88 توپی خود، 13 ضربه چهار و دو شش ضربه بزرگ زد، زیرا یورکشایر روز افتتاحیه مسابقه چهار روزه را در موقعیتی قوی در 437/7 به پایان رساند.

تام اسمیت، مربی تیم یورکشایر یازدهم، پس از بازی به نقل از ICC، گفت: “وقتی او شروع به کار کرد، به نظر می رسید که هرگز دور نبوده است.”

تماشای او تا پایان، نحوه بازی او در کات دیرهنگام، نحوه رانندگی با توپ، نحوه بازی با اسپینر، یک ضربه از روی پوشش اضافی این کلاس بین المللی را نشان داد.

بیرستو تا زمان تصادفش در زمین گلف در سپتامبر سال گذشته در بهترین فرم حرفه ای خود بود، با این کهنه سرباز شش قرن برای کشورش بازی کرد و نقش مهمی در رنسانس انگلیس تحت مربیگری برندون مک کالوم داشت.

مصدومیت ناگوار پا راه را برای هری بروک جوان هموار کرد تا شانس خود را در سطح تست به دست آورد و راست دست با جمع آوری چهار قرن از شش مسابقه تست، از این فرصت نهایت استفاده را برد.

اما Bairstow در حال رقابت برای به دست آوردن جایگاه خود در آزمون یازدهم انگلیس در تابستان امسال است، اگر بازگشت او از مصدومیت موفقیت آمیز باشد، اگرچه ممکن است مجبور شود این کار را از طریق پوشش دروازه بان انجام دهد.

اعتقاد بر این است که Bairstow در طول مسابقات ناتینگهام شایر مدتی را با دستکش‌ها سپری می‌کند و این کهنه‌کار می‌تواند جایگزین دروازه‌بان فعلی بن فوکس در طول برنامه‌های شلوغ آینده شود.

انتظار می‌رود که Bairstow هفته آینده برای اولین تیم یورکشایر به میدان برود، در حالی که تست یک‌باره مقابل ایرلند در آغاز ژوئن قبل از سری پنج‌بازی مورد انتظار Ashes در خانه مقابل استرالیا برگزار می‌شود.

Bairstow تنها قرن ساز انگلیس در جریان باخت فاجعه بار 4-0 Ashes آنها مقابل استرالیا در آغاز سال گذشته بود، با حضور او در سیدنی که 8 ماه فرم بنفش خود را تا زمان مصدومیت ساق پا آغاز کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله