جاس باتلر به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL، مورد توبیخ قرار گرفت

جاس باتلر مقابل KKR با نتیجه صفر شکست خورد© BCCI/Sportzpics

پس از پیروزی همه جانبه راجستان رویالز با 9 ویکت بر کلکته نایت رایدرز، جوس باتلر بازکننده به دلیل نقض قوانین رفتاری IPL مجرم شناخته شد. بیانیه لیگ برتر هند تأیید کرد که از این رو باتلر 10 درصد از مبلغ بازی خود را جریمه کرد. هنوز کاملاً مشخص نیست که چه اقدامی از سوی باتلر باعث پنالتی او شد، اما این تصمیم احتمالاً پس از واکنش بازکننده انگلیسی به فرار او در اوایل بازی گرفته شده است.

در بیانیه IPL آمده است: “آقای باتلر طبق ماده 2.2 قانون رفتار IPL به تخلف سطح 1 اعتراف کرد. برای نقض قوانین رفتاری سطح 1، تصمیم داور مسابقه نهایی و الزام آور است.”

باتلر بدون گلزنی پس از مخلوط شدن با یاشاسوی جیسوال که ضربه ویژه ای زد تا به رویالز کمک کند بازی را با 9 ویکت برنده شود، از میدان خارج شد.

در مورد این مسابقه، یاشاسوی جایسوال به روند پر شور خود در IPL ادامه داد و با شکستن سریعترین پنجاه در تاریخ مسابقات، پس از اینکه یوزوندرا چاهال به عنوان برترین ویکت گیر تاریخ تبدیل شد، راجستان رویالز به پیروزی 9 ویکتی مقابل کلکته نایت رایدرز برای احیا شدن ادامه داد. امیدهای آنها در مرحله پلی آف در روز پنجشنبه

چاهال قبل از انجام 4/25 درخشان KKR را به امتیاز کمتر از 149/8 در باغ ادن محدود کرد، چاهال پیشرو در ویکت گیر IPL شد، جیسوال 21 ساله راه را نشان داد. با جمع آوری سریعترین پنجاه توپ در تاریخ IPL تنها در 13 توپ، که رکورد قبلی را که در اختیار KL Rahul و Pat Cummins بود (هر کدام 14 توپ) بهتر کرد.

با تعقیب متوسط، جیسوال دو ران کمتر از یک قرن باقی ماند (98 از 47 توپ)، یک ضربه با 12 چهار و پنج شش تا که RR به پیروزی 13.1 اور رسید.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله