تیم پین پس از اخراج جنجالی ، با عصبانیت دستکش را هورلس می کند. تماشا کردن

تیم پین پس از اخراج بحث برانگیز با عصبانیت دستکش را هورلس می کند.  تماشا کردن

تیم پین مدت کوتاهی آرامش خود را از دست داد پس از اخراج به مدت هفت مورد به طرز جنجالی.© خبرگزاری فرانسه


سردار آزمون استرالیا تیم پین از شهرت سرگرم کننده بودن و آرام بودن در طبیعت برخوردار است ، همانطور که در هنگام هجو شوخ طبعی خود با ریشاب پانت در تور هند به استرالیا در 19-2018 مشاهده شد. پین به برخی از اظهارات برجسته پانت در مورد عدم اطمینان نسبت به موقعیت پین به عنوان کاپیتان تیم ملی در طولانی ترین قالب بازی واکنش عصبانی نشان نداد. در عوض ، کریکت استرالیا پاسخهای شوخ طبعی را ارائه داد که به یاد ماندنی شد. با این حال ، پین مدت کوتاهی پس از اخراج به دلیل جنجالی هفت نفر ، در شکست برای تیم داخلی تاسمانیای ویکتروکر-خفاش مقابل آبی های نیو ساوت ولز در آدلاید ، خونسردی خود را از دست داد.

اخبار

35 ساله پس از اینکه LBW توسط یک غواص از میچل استارک اداره شد ، با عصبانیت بسیار دستکش را به سمت شمشیربازی اطراف پرتاب کرد. زایمان استارك می توانست از ناحیه پا پایین برود ، كه داور محكم قضاوت او را در نظر نگرفت.

اخراج پین پایان مقاومت تاسمانی را نشان داد زیرا آنها برای سال 202 متوقف شدند. آنها برای رسیدن به یک پیروزی غیر محتمل در روز چهارم به 348 دویدن نیاز داشتند. قبل از واکنش عصبانی در کنار مرز ، بازیکنان حریف بدون یک کلمه تبریک و یا دست دادن به بازیکنان حریف ، کریکت به داخل زمین حمله کردند.

پین ممکن است یک هوادار بعید از خود استارس پیدا کند ، که نتوانست قرن خود را به پایان برساند و پس از اعلام روز شروع کاپیتان پیتر نویل در 86 ، بدون شکست باقی ماند. استارک با ناامیدی خفاش خود را به زمین انداخت ، که ممکن است تحت تأثیر فرصت طلایی برای به ثمر رساندن اولین دختر درجه یک خود باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله