تیم هند ویرات کوهلی به بازیکنی مانند MS Dhoni نیاز دارد: مایکل هولدینگ

تیم ویرات کوهلیس هند به بازیکنی مانند MS Dhoni نیاز دارد: مایکل هولدینگ

ویرات کوهلی و MS Dhoni چندین همکاری مشترک در تغییر بازی ، قبل از بازنشستگی دومی ، انجام دادند.© خبرگزاری فرانسه


مایکل هولدینگ پیشین وست هندوستان گفت که ترکیب ویرات کوهلی به یک بازیکن مانند MS Dhoni در وسط احتیاج دارد ، اگر آنها بخواهند بتوانند کل کریکت های توپ سفید را تعقیب کنند. اظهارات هولدینگ در حالی بود که هند در اولین ODI از سری سه مسابقه روز جمعه در زمین کریکت سیدنی در برابر استرالیا باخت 66 راند. استرالیا در پنجاه بازی 6/374 به گل رسید و تیم کهلی به 8/308 محدود شد. “هند بازیکنان خوبی دارد اما یک چیز را به طور قطع می دانم این است که تیم کوهلی با از دست دادن MS Dhoni دست و پنجه نرم خواهد کرد. همانطور که می دانیم وقتی Dhoni در میانه راه به خفاش می آمد ، او کنترل تعقیب را به دست می گرفت. هند تعقیب کرده است در گذشته با حضور دونی در تیم بسیار خوب بوده است ، و آنها هرگز از پیروزی در بازی و وارد کردن حریف نمی ترسند زیرا آنها می دانند Dhoni توانایی چه کاری را دارد. این ترکیب بتونی که آنها کسب کرده اند هنوز هم بسیار با استعداد است ، ما شاهد برخی از افراد با استعداد هستیم هولدینگ در کانال YouTube خود گفت: “آنها هنوز به بازیکنی مانند Dhoni نیاز دارند. نه فقط مهارتهای Dhoni بلکه قدرت شخصیت او.”

اخبار

“ما هرگز در حالی که هند در حال تعقیب است ، MS Dhoni را در هر مرحله وحشت زده نمی بینیم. او معمولاً به خوبی سرعت آن را تعقیب می کند زیرا توانایی خود را می داند و می داند که چگونه تعقیب را دنبال کند. آنها به آنها کمک می کنند. ترکیب خفاش خارق العاده ، اما MS Dhoni یک مرد خاص بود که در خفاش قرار داشت.

در تعقیب یک هدف به یاد ماندنی 375 ، بازدیدکنندگان هرگز واقعاً در این بازی حضور نداشتند ، مگر در یک مرحله کوتاه ، وقتی شیخار داوان (74) و هاردیک پاندیا (90) در بازکن 128 بازی برای پنجمین ویکت انجام دادند. اما نیمه اول نوبت ها چیزهای زیادی را برای انجام کارهای مورد علاقه خود باقی گذاشته بود ، حتی اگر مایانگ آگروال و دهاوان در یک بازی افتتاحیه تلاش کردند و در پنج اوور اول 53 بار اضافه کردند.

اما به محض اینکه پاندیا و دهاوان به غرفه برگردانده شدند ، کار توسط استرالیایی ها انجام شد و گذراندن چند قانون گذشته فقط یک امر رسمی بود. هند و استرالیا اکنون در دومین ODI از سری سه مسابقه روز یکشنبه شاخ های خود را قفل می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله