تیم هند به استرالیا می رسد ، BCCI تصاویر بازیکنان را با خانواده ها ارسال می کند. عکسها را ببینید


کریکت ریزان هندی روز پنجشنبه برای برگزاری تور آتی استرالیا ، شامل سه مسابقه بین المللی یک روزه ، سه مسابقه بین المللی 20 بیست و چهار مسابقه تست ، در سیدنی فرود آمدند. هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) در توییتر خود تصاویری از بازیکنان وارد استرالیا را به اشتراک گذاشت. “زیرنویس هواپیما دبی سیدنی سلام استرالیا! #TeamIndia اینجاست.” BCCI همچنین هنگام ورود بازیکنان به سیدنی ، تصاویر بازیکنان را به همراه خانواده هایشان ارسال کرد ، جایی که همه کریکت ها قرنطینه اجباری 14 روزه ای را پشت سر می گذارند. “ما ارتش کوچک خود را داریم که به ما کمک می کند تا از طریق قرنطینه نسیم. #TeamIndia #AUSvIND” این عکسها در اینستاگرام عنوان شده است.

اخبار

روز چهارشنبه ، BCCI پیش از عزیمت آنها از دبی ، عکسهایی از گروه هندی را توییت کرد.

همه بازیکنان با استفاده از کیت و ماسک PPE سفارشی برای مسافرت در میان همه گیر ویروس کرونا مشاهده شده اند.

این تور دو ماهه با سری ODI آغاز می شود و از 27 نوامبر آغاز می شود.

سری چهار مسابقه تست هند را در حال انجام اولین تست شبانه روزی خود در خارج از کشور خواهد دید. آدلاید اوال میزبان آزمون شبانه روز است.

ایشانت شارما ، متخصص تست هند ، که در حال بهبودی از آسیب دیدگی است ، تنها پس از اثبات آمادگی در آکادمی ملی کرکت به تیم ملحق می شود.

روهیت شارما ، که اخیراً هندیان بمبئی را به عنوان قهرمانی پنجمین دوره لیگ برتر هند با رکورد افزایش داد ، به دلیل محدودیت دور تور استرالیا استراحت کرده است.

روهیت در طی مراحل لیگ T20 لیگ از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در ابتدا از تور خارج شد اما در اطلاعیه اصلاح شده تیم ، هیئت مدیره او را به تیم تست اضافه کرد.

تبلیغ شده

Wrididdan Saha ، خفاش حریف ویکتوریایی هند نیز در حال بهبودی از مصدومیتی است که در طی IPL 2020 متحمل شد.

او با این تیم سفر کرده است ، اما BCCI قبلاً اعلام کرد که تماس با موجود بودن وی بعداً انجام می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله