تیم دیگری از IPL به ویرات کوهلی مراجعه کرد. در اینجا نحوه پاسخ ستاره RCB آمده است

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در IPL 2023© BCCI

وقتی صحبت از لیگ برتر هند به میان می آید، ویرات کوهلی و رویال چلنجرز بنگلور عملاً مترادف هستند. ستاره India Batter از زمان شروع مسابقات در سال 2008 برای این فرنچایز بازی کرده است و او به عنوان یک ستاره بزرگ برای طرفداران RCB ظاهر شده است. در تعامل اخیر با رابین اوتاپا، بازیکن سابق کریکت هند در JioCinema، کوهلی در طول این سال ها شراکت خود را با RCB باز کرد و حتی در مورد فرنچایز دیگری صحبت کرد که نزدیک به دستیابی به خدمات او بود. با این حال، کاپیتان سابق هند سریعاً به این نکته اشاره کرد که برنامه او برای حرفه اش با آن تیم هماهنگ نیست.

شگفت انگیز بود. چرا من برای این همکاری و سفر با RCB ارزش زیادی قائل هستم، به این دلیل است که در 3 سال اول IPL، آنها از من حمایت زیادی کردند. حتی زمانی که احتباس ها اتفاق افتاد، گفتند: «ما می خواهیم شما را نگه داریم». تنها بازخورد من به ری جنینگز در آن زمان این بود: «من می‌خواهم در مرتبه بالاتری بکوبم». من در 3 برای هند ضربه می زنم، و من می خواهم در 3′. و آنها گفتند، “باشه، شما در ساعت 3 ضربه می زنید”. آنها در زمانی که به آن نیاز داشتم به من ایمان داشتند. کهلی گفت: من در حرفه بین المللی خود نیز در حال رشد بودم.

کوهلی همچنین گفت که وقتی آنها برای او آمدند پاسخ روشنی برای فرانچایز داشت.

“این برای من ارزش بیشتری دارد. نام نمی برم اما فرنچایز دیگری که در آن زمان با آنها صحبت کردم… آنها حتی آنقدر مشتاق نبودند که به من گوش دهند. من در آن زمان پایین تر بازی می کردم (5-6). من می‌گفتم: «اگر می‌توانستم این فرصت را پیدا کنم که در جای دیگری در صدر جدول قرار بگیرم…» همان فرانچایز، چون برای هند بازی کرده بودم و در سال 2011، قبل از حفظ، اجرا کرده بودم، پیش من آمد و گفت: “میشه لطفا به حراج بیایید؟” گفتم: شانسی نیست. من همیشه با فرنچایزی خواهم بود که از من حمایت می کند.

اوتاپا از پاسخ متعجب شد اما کوهلی گفت که پاسخ مستقیم است.

“آره اینجوری بود. و بی درنگ تکذیب کردند. من به اندازه کافی منصف بودم.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله