“تیم دیوید در سمت اشتباه بود”: دیوید وارنر در پرتاب آخرین توپ در مقابل سرخپوستان بمبئی در IPL 2023

دهلی نو :

دیوید وارنر، کاپیتان تیم دهلی کپیتالز (دی سی) پس از باخت 6 ویکت مقابل هندیز بمبئی (MI) در دیدار خود در لیگ برتر هند (IPL) گفت که در سه بازی اخیر علیرغم باخت، نکات مثبت زیادی وجود دارد و افزود: همه کاره است. آکسار پاتل باید در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد. حرکات سه ویکت جیسون بهرندورف و پیوش چاولا و پس از نیم قرن کاپیتان روهیت شارما و 41 تیلاک ورما باعث شد تا MI در مسابقه IPL 2023 خود در ورزشگاه آرون جیتلی در اینجا سه‌شنبه با 6 ویکت بر DC پیروز شود.

“شما به سه بازی اخیر IPL که شاهد آن بودیم نگاه کنید، آنها شگفت‌انگیز بوده‌اند. امروز پایان اشتباهی بود، اما بچه‌ها فوق‌العاده بودند. روهیت ضربه فوق‌العاده‌ای در صدر جدول انجام داد. Nortje در سطح جهانی است و این چیزی که ما از او انتظار داریم، مستفیض هم، تیمی دیوید در سمت اشتباه قرار داشت، بنابراین سعی کردم آن را در ارتفاع بیخ و بن نگه دارم، فکر می کنم از سه بازی اخیر، نکات مثبتی داریم اما نباید ویکت ها را به صورت دسته جمعی از دست بدهیم. وارنر در ارائه پس از بازی گفت: آکسار باید در بین چهار تیم برتر به روش ضربه زدن به توپ ضربه بزند.

ضربه زدن آکسار یک امتیاز برای تیم هند و دی سی امسال بوده است. آکسار در 12 مسابقه بین‌المللی امسال، 444 دوش در 13 اینینگ با میانگین 63.82 و نرخ ضربه 74.12 انجام داده است. او چهار نیم قرن را به ثمر رسانده است، با بهترین امتیاز 84. او ثابت ترین ضربه زن هندی در مسابقات Border Gavaskar Trophy امسال در برابر استرالیا در خانه بود، با به ثمر رساندن 264 دوش در پنج اینینگ با میانگین 88.00 با سه پنجاه. علاوه بر این، او همچنین در ODIs و T20Is در این سال چند کمئو مفید نیز بازی کرده است.

برای DC، او 108 دوش را در چهار اینینگ با میانگین 27.00 با نرخ ضربه 168.75، با یک نیم قرن انجام داده است.

پس از این باخت، دی سی با شکست در هر چهار بازی در انتهای جدول امتیازی قرار دارد. از سوی دیگر، MI با یک برد و دو باخت در سه مسابقه به رده هفتم جدول امتیازی صعود کرده است. آنها در مجموع دو امتیاز دارند.

با آمدن به مسابقه، پس از قرار گرفتن در ابتدا توسط MI، DC برای 172 در 19.4 اوور باندل شد.

اسکایپر وارنر (51 توپ از 47 توپ با شش توپ) و آکسار پاتل (54 توپ خاموش از 25 توپ با چهار مرز و پنج توپ شش) بهترین بازیگران دی سی با چوب بودند، زیرا بقیه ترکیب در تلاش برای حمایت از این دو بودند. خمیر. مانیش پاندی در 18 توپ 26 گل را به ثمر رساند و پنج توپ چهار توپی را به ثمر رساند و جایگاه 43 ران را برای ویکت دوم با وارنر تشکیل داد، در حالی که آکسار برای ویکت ششم با وارنر جایگاه 67 ران را داشت. هر دوی این غرفه ها برای دی سی بسیار حیاتی بودند.

پیوش چاولا در چهار اوور خود 3/22 را انتخاب کرد. جیسون بهرندورف نیز در سه اور خود امتیاز 3/23 را به دست آورد. رایلی مردیت که اولین بازی خود در IPL 2023 را انجام می داد، در 3.4 اور 2/34 را از آن خود کرد. هرتیک شوکین هم یک ویکت گرفت.

در تعقیب و گریز 173، کاپیتان روهیت شارما و ایشان کیشان شروعی انفجاری به قهرمانان پنج دوره دادند. این دو، تنها در 45 توپ، 71 ران را بخیه زدند، قبل از اینکه کیشان برای 31 توپ از 26 توپ با شش توپ حرکت کرد. تیلاک ورما در این فصل به تاثیرگذاری ادامه داد و با روهیت یک جایگاه 68 ران برای ویکت دوم تشکیل داد، قبل از اینکه او با 41 توپ از 29 توپ، با یک چهار و چهار شش توپ اخراج شد. وصله لاغر سوریاکومار یداو همچنان ادامه داشت و او چهارمین اردک طلایی خود را در هفت دوره اخیر در کریکت رقابتی ثبت کرد.

روهیت قبل از سقوط به مصطفی الرحمن، اولین IPL نیم قرن خود را در 24 اینینگ به ثمر رساند، که طولانی ترین فاصله برای یک بازکننده در IPL بود. او 65 توپ از 45 توپ با شش چهار و چهار شش توپ ساخت.

دو تیم دیوید (13*) و کامرون گرین (17*) در مسابقه مهیج آخرین توپ برای MI پیروز شدند، در حالی که اولی از یک تلاش فرار جان سالم به در برد در حالی که تیمش به دو دوش در توپ نهایی نیاز داشت و توپ نهایی را کامل کرد. ران دوم و بردن بازی برای تیمش.

موکش کومار انتخابی بود که باولرهای DC را انتخاب کرد و در دو اوور امتیاز 2/30 را گرفت. مستفیزور در چهار اوور امتیاز 1/38 را گرفت.

کاپیتان روهیت برای نیم قرن خود به عنوان بهترین بازیکن مسابقه معرفی شد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله