“تو عشق زندگی من هستی”: پیشنهاد یوزوندرا چاهال برای هم تیمی راجستان رویالز، جاس باتلر، ویروسی شد

Jos Buttler (L) و Yuzvendra Chahal© توییتر

یوزوندرا چاهال به خاطر شیطنت‌هایش در رسانه‌های اجتماعی مشهور است و اخیراً اجرای رقص او با جو روت هم تیمی راجستان رویالز در فضای مجازی پخش شد. این بار، او با یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی انگلیس، جاس باتلر، برای یک فعالیت پیوند تیمی که توسط لیگ برتر هند (IPL) سازماندهی شده بود، همراه شد و این دو به طلای اینترنتی بیشتری دست یافتند. از چاهال خواسته شد که از باتلر خواستگاری کند و او زانو زد و پیشنهادی عالی برای بازکن انفجاری ارائه کرد.

“جاس بای، تو عشق زندگی من هستی. وقتی سال گذشته با تو آشنا شدم، قلبم درست است (نشان دهنده تند تپش قلب است). و هر شب که فقط تو را می بینم، احساس می کنم [for] شما. لطفا با من قرار ملاقات می گذاری؟”

در تاریخ لیگ برتر هند، دواین براوو با 183 اسکالپ در 161 بازی، موفق ترین توپ زنی است. یکی از توپ گیرانی که به احتمال زیاد از این تعداد در لیگ برتر هند (IPL) 2023 پیشی می گیرد، یوزوندرا چاهال است.

اسپینر پا راجستان رویالز تاکنون 177 ویکت در 137 بازی کسب کرده است. تنها با هفت ویکت دیگر، چاهال می تواند موفق ترین توپ گیر تاریخ IPL شود. چاحال پیش از این برای رویال چلنجرز بنگلور بازی می کرد. کوین پیترسن، بزرگ انگلیسی، از اینکه چاهال توسط RCB حفظ نشد، متعجب است.

چهال قبل از حراج IPl 2022 توسط RCB منتشر شد و در حراج نیز خریداری نشد.

“یکی از بزرگترین هدایای تاریخ IPL، چاهال به راجستان رویالز است. مطلقاً نمی دانم چگونه بنگلور او را رها کرد. همیشه ویکت ها را می گرفت، او بازیکنی بود که آنها را در بازی نگه می داشت. باور نکردنی است که این بازیکن اکنون پوشیده است. صورتی. با توپ او ارزشمندترین دارایی برای RCB بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله