“تو باید شوخی کنی”: این مسابقه باورنکردنی را در لیگ باش بزرگ بانوان تماشا کنید

BBL زنان این ویدئو را در توییتر منتشر کرد و آن را “یکی از بزرگترین جلب” هایی دانست که در مسابقات دیده می شود.© توییتر


در مسابقات لیگ برتر هند 2020 مسابقات استثنایی اتفاق افتاده است اما به نظر نمی رسد لیگ بزرگ باش بانوان خیلی عقب باشد وقتی که می خواهیم شاهد لحظات جادویی در این زمینه باشیم. یکی از این موارد در مسابقه بین زنان بریزبن هیت در مقابل زنان آدلاید اعتصاب کنندگان در روز شنبه رخ داد. آماندا ولینگتون ، چرخنده مهاجمان آدلاید ، یک ضربه کامل را به سمت آملیا کر ، که سعی کرد مرز اواسط ویکت را هدف قرار دهد ، نشان داد. او ارتباط مناسبی برقرار نکرد ، و مادی پنا ، که در اواسط ویکت کوتاه مستقر بود ، برای گرفتن صید تمام طول غواصی می کرد. توپ اما از روی دستانش ریچوش شد و بالون شد. خوشبختانه ، تاهلیا مک گراث برای مهاجمان آماده بود تا توپ را محکم نگه دارد ، تمام طول شیرجه را بزند و تقریباً موفق به صید شود.

اخبار

دستگیره توییتر لیگ بزرگ باش بانوان ، ویدیوی صید باورنکردنی را به اشتراک گذاشت و آن را “یکی از بزرگترین جلب” های دیده شده در WBBL خواند.

ثابت شد که صعود به این دلیل بسیار مهم بود زیرا Adeliade Strikers با 18 دوش بریسبن هیت را شکست داد. ولینگتون انتخاب بولرهای مهاجمان بود که دو مسابقه را از آن خود کرد و 19 اجرا کرد.

کاپیتان مگان شات و دارسی براون نیز در این توپ درخشان بودند. شوت یک ویکت گرفت ، و فقط 26 دویدن از چهار اوور را به او داد در حالی که براون حتی خسیس تر بود ، و فقط با 17 دور از چهار اوور خود با یک ویکت به نام خود.

برای آدلاید ، 37 توپ 50 تایی کتی مک و 46 تایی لورا ولواردت به تیم کمک کردند 153 را به مدت 8 نفر قرار دهد.

تبلیغ شده

جورجیا ردماین شروع پرواز را به بریزبن هیت داد و همراه با مادی گرین 78 بازی برای اولین ویکت انجام داد. با این حال ، پس از اخراج Redmayne به مدت 65 سال ، Heat دچار یک فروپاشی بزرگ شد.

با جلوگیری از درهای بازکن ، Redmayne و Green ، فقط گریس هریس موفق شد دو رقمی شود. بقیه مثل 9 پایه افتادند چون مهاجمان یک پیروزی راحت مقابل حریفان خود ثبت کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله